dziś i jutro
Liczba pozycji: 5
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji:
Zniknąć w południe – ebook
B.D.B.
Czas gna jak szalony i chyba nikt nie odczuwa tego bardziej niż oni. Jeszcze wczoraj poznali się w barze, dziś ze sobą zamieszkali, a jutro? Jutro okaże się, że czas najwyższy spoważnieć. Powracamy do Tobiasza i Michała wciąż zmagających się z upływem czasu, licząc na to, że po drodze nie przeoczą niczego ważnego. Tylko co będzie, jeśli nagle okaże się, że nic nie jest takie, jak pamiętaliśmy? Obudź się!...Data dostępności:
Data publikacji:
Sen komandosa – ebook
Katarzyna Michalec
Jeśli jest ci bardzo smutno Jeśli gile kapią z nosa Jeszcze dziś, najpóźniej jutro Zerknij do Snu komandosa. Katarzyna Michalec Moja przygoda z pisaniem dopiero się zaczyna (przynajmniej tak mi się wydaje :)). Jestem autorką kilkunastu książek dla dzieci z zabawami kreatywnymi oraz bajek.Data dostępności:
Data publikacji:
Czarny kruk – ebook
Marek Opaska
Co łączy korniszony, niedźwiedzia i grę komputerową? Czy dwie osoby, które dziś nie mogą na siebie patrzeć, jutro zostaną najlepszymi przyjaciółmi? I czy bajka dla dzieci może wciągnąć rodziców po uszy, a nawet bardziej? Odpowiedź znajdziecie w opowiadaniu przygodowo-edukacyjnym pt. Czarny kruk, które adresowane jest do dzieci w wieku 7—13 lat. Kupując tę książkę przekazujesz jednocześnie środki na potrzebujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Bartłomiej Stolarczyk
Skrzynka pełna udanych rozmów. „Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz...Data dostępności:
Data publikacji: