dostawcow
Liczba pozycji: 34
Outsourcing w działalności dostawców usług płatniczych – ebook
Jan Byrski
Praca jest pierwszym w literaturze kompleksowym opracowaniem poświęconym outsourcingowi w działalności dostawców usług płatniczych. Dostawcami tymi są banki, instytucje kredytowe, spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe, instytucje płatnicze, biura usług płatniczych oraz nowe kategorie wprowadzane ze względu na implementację drugiej dyrektywy o usługach płatniczych (PSD 2), tj. małe instytucje...Data dostępności:
Data publikacji:
Wyłączenie odpowiedzialności cywilnoprawnej dostawców usług sieciowych za treści użytkowników – ebook
Daria Katarzyna Gęsicka
W prezentowanej monografii przedstawiono m.in.: rozważania na temat prawa właściwego dla odpowiedzialności dostawców usług sieciowych za treści użytkowników, regulacje dotyczące wyłączenia odpowiedzialności dostawców usług sieciowych w Unii Europejskiej, zasady odpowiedzialności dostawców usług sieciowych na przykładzie prawa amerykańskiego. Opracowanie obejmuje również analizę najważniejszych orzeczeń...Data dostępności:
Data publikacji:
Dobra wirtualne z perspektywy użytkowników i dostawców treści. Prawne uwarunkowania obrotu – ebook
Jakub Wyczik
Publikacja poświęcona jest cywilnoprawnym aspektom dóbr wirtualnych , stanowiąc jednocześnie zaktualizowaną i rozszerzoną wersję pracy uhonorowanej I nagrodą przez Jury XVIII edycji konkursu na najlepszą pracę naukową na temat własności intelektualnej organizowanego przez Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej. Dobra wirtualne to niematerialne przedmioty oraz waluty funkcjonujące w grach lub społecznościach...Data dostępności:
Data publikacji:
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji – ebook
Zbigniew Spyra
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania...Data dostępności:
Data publikacji:
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji – ebook
Zbigniew Spyra
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania...Data dostępności:
Data publikacji:
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II) – ebook
Zbigniew Spyra
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania...Data dostępności:
Data publikacji:
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce – ebook
Zbigniew Spyra
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania...Data dostępności:
Data publikacji:
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce – ebook
Zbigniew Spyra
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania...Data dostępności:
Data publikacji:
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań – ebook
Zbigniew Spyra
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania...Data dostępności:
Data publikacji:
Dropshipping. Część 1 – ebook
Joanna Wieczorek
Książka „Dropshipping czyli jak podołać w pierwszej misji” to praktyczny przewodnik dla osób, które chcą rozpocząć biznes z wykorzystaniem metody dropshipping. Autorka krok po kroku opisuje, jak rozpocząć działalność od wyboru niszy, po wybór dostawców i platformy e-commerce, a także jak radzić sobie z trudnościami, takimi jak logistyka czy utrzymanie relacji z klientami oraz pomysły na rozwój biznesu....Data dostępności:
Data publikacji: