dostarczy
Liczba pozycji: 5
Kłamstwa, którymi żyjemy – audiobook
Jon Frederickson
Czy do gabinetu psychoterapeuty zaglądamy dlatego, że dojrzeliśmy do głębokiej zmiany, czy raczej pragniemy, by osoba postronna utwierdziła nas w kłamstwach, którymi karmimy się od lat? Książka Jona Fredericksona nie tylko nauczy nas dostrzegać złudzenia i iluzje naszej codzienności, lecz także dostarczy wskazówek, jak zmierzyć się z prawdą o samym sobie i uczynić swoje życie lepszym.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak nie zgubić dziecka w sieci? – audiobook
Zyta Czechowska Mikołaj Marcela
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technologie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływają na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zostać mistrzem. Trening doskonałości – audiobook
Robert Greene
Kiedy budzą się geniusze... Zastanawiasz się, jak wyglądałoby Twoje życie, gdybyś urodził się geniuszem? Może wówczas udałoby Ci się stworzyć coś, co zadziwiłoby cały świat... Chwileczkę! Czy uważasz, że z Twoją inteligencją nie jesteś do tego zdolny? Powiedzenie, że ćwiczenie czyni mistrza, nie jest tylko czczą gadaniną, więc jeśli rzeczywiście masz apetyt na sukces, nadszedł właściwy moment, by...Data dostępności:
Data publikacji:
Daj się lubić. Na chwilę lub na zawsze – audiobook
Jack Schafer Marvin Karlins
Były agent FBI, specjalizujący się w analizie zachowań, rekruter szpiegów i psycholog radzi jak zdobyć zaufanie obcych ludzi, odczytać ich emocje i odgadnąć zamiary. Przełącz przysłowiowy guzik w głowach swoich rozmówców i zmień ich podejście do siebie. Książka Daj się lubić dostarczy ci narzędzi potrzebnych do zdobycia sympatii, niezależnie od tego, czy chodzi o pierwsze wrażenie...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...Data dostępności:
Data publikacji: