dostarczy
Liczba pozycji: 10
Jak nie zgubić dziecka w sieci? – audiobook
Zyta Czechowska Mikołaj Marcela
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technologie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływają na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wszystko nie tak! 2 – audiobook
Izabella Frączyk
Historia Marzeny, uzdolnionej młodej architekt, znanej w środowisku z bogactwa oraz idealnych rodzinnych relacji, pokazuje nam, do jakiego stopnia pozory potrafią wykreować rzeczywistość. Codzienne życie Marzeny tak naprawdę dalekie jest od podtrzymywanego przez lata perfekcyjnego wizerunku. Idealna żona, matka, córka, szefowa... Atrakcyjna, zamożna, uzdolniona zawodowo...Czyż to nie brzmi zbyt pięknie? ...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zostać mistrzem. Trening doskonałości – audiobook
Robert Greene
Kiedy budzą się geniusze... Zastanawiasz się, jak wyglądałoby Twoje życie, gdybyś urodził się geniuszem? Może wówczas udałoby Ci się stworzyć coś, co zadziwiłoby cały świat... Chwileczkę! Czy uważasz, że z Twoją inteligencją nie jesteś do tego zdolny? Powiedzenie, że ćwiczenie czyni mistrza, nie jest tylko czczą gadaniną, więc jeśli rzeczywiście masz apetyt na sukces, nadszedł właściwy moment, by...Data dostępności:
Data publikacji:
Miasteczko głodnych dusz – audiobook
Thor Larsen
Jakie mroczne sekrety skrywają mieszkańcy spowitej mgłą ,,wioski kóz" u brzegów norweskiego fiordu? Czy niewyjaśniona od wielu lat zbrodnia ma coś wspólnego z niedawno odkrytym zabójstwem siedemnastolatki z dobrego domu? Spokojne życie niepozornego miasteczka Undredal położonego w Norwegii burzy wieść o odnalezieniu nagich zwłok brutalnie zamordowanej młodej dziewczyny, Anny Fjeld. Śledztwem w tej...Data dostępności:
Data publikacji:
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II – audiobook
Karen Berman Joe Knight John Case
Sztuka poskramiania finansów. Bez zadęcia, bez pouczania i bez branżowego żargonu. Oto, jak powstało pierwsze wydanie tej praktycznej książki, dającej tym menedżerom i liderom, którzy nie mają na co dzień styczności z zagadnieniami finansowymi, możliwość nabrania pewności siebie w interpretacji danych liczbowych. Rozwinięcie inteligencji finansowej umożliwiło im zrozumienie procesów, w których biorą...Data dostępności:
Data publikacji:
Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie – audiobook
Andrzej Horoch
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze...Data dostępności:
Data publikacji:
W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy – audiobook
Mark Douglas
Myśl jak inwestor. Jak skutecznie inwestować? Czy można kupić niezawodną strategię inwestycyjną? Dlaczego regularne sukcesy odnosi tylko niewielki odsetek inwestorów? Jak to zrobić, żeby zarobić? Po pierwsze - przestań szukać najlepszej metody inwestycyjnej, genialnego doradcy albo poradnika, który dostarczy prostych i zawsze skutecznych narzędzi. Po drugie - zrozum, że już masz dobrą strategię,...Data dostępności:
Data publikacji:
Daj się lubić. Na chwilę lub na zawsze – audiobook
Jack Schafer Marvin Karlins
Były agent FBI, specjalizujący się w analizie zachowań, rekruter szpiegów i psycholog radzi jak zdobyć zaufanie obcych ludzi, odczytać ich emocje i odgadnąć zamiary. Przełącz przysłowiowy guzik w głowach swoich rozmówców i zmień ich podejście do siebie. Książka Daj się lubić dostarczy ci narzędzi potrzebnych do zdobycia sympatii, niezależnie od tego, czy chodzi o pierwsze wrażenie...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...Data dostępności:
Data publikacji:
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook
Paweł Tkaczyk
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z...Data dostępności:
Data publikacji: