dostarczy
Liczba pozycji: 9
Kreatywne techniki w copywritingu – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Książka „Kreatywne techniki w copywritingu — jak wyróżnić się spośród konkurencji?” to przewodnik, który pokazuje jak rozwiązać największe problemy, z jakimi boryka się każdy copywriter. Przedstawia różne techniki, strategie i narzędzia, które pomogą tworzyć teksty, które przyciągają uwagę, budują zaufanie i wyróżniają się na tle konkurencji. Ebook dostarczy wskazówek, które pozwolą wyróżnić się na rynku...Data dostępności:
Data publikacji:
Ciasta. Encyklopedia – ebook
Marta Szydłowska
Trudno wyobrazić sobie dziś rodzinną uroczystość czy okolicznościowe przyjęcie bez podania ciast, a już na pewno nic nie zastąpi aromatu i smaku ciast przygotowanych w domu ze świeżych, najwyższej jakości składników. Nie trzeba być mistrzem cukiernictwa, by zaskoczyć bliskich wspaniałymi drożdżówkami, szarlotkami, zdobnymi struclami, a nawet wymyślnymi tortami. Książka Ciasta. Encyklopedia zawiera...Data dostępności:
Data publikacji:
Wielka kolekcja dekoracji ciast – ebook
Alan Dunn
Ten poradnik zawiera ponad 100 zilustrowanych zdjęciami instrukcji dekorowania ciast w klasycznym stylu Alana Dunna. Krok po kroku opisuje wykonanie zachwycających tortów na różne okazje i podaje, jakie narzędzia są do tego potrzebne. Znajdziesz tu techniki i przepisy na wszelkie ciasta, bukiety i kompozycje kwiatowe – od tropikalnych i egzotycznych po urodzinowe, weselne i świąteczne. Zrealizowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa – ebook
Gerhard Gieschen
Chciałbyś, by Twoja firma przyniosła większe zyski, posiadała stabilną bazę kapitałową, była konkurencyjna i miała zapewniony długotrwały sukces rynkowy? Aby to osiągnąć, nie musisz wcale zwiększać obrotów, wprowadzać na rynek ryzykownych innowacji czy toczyć niebezpiecznej walki cenowej. Wystarczy planowo i konsekwentnie wykorzystywać własny potencjał w sferze obniżania kosztów. Nareszcie więcej...Data dostępności:
Data publikacji:
Homo deus – audiobook
Yuval Noah Harari
Przyszłość homo sapiens? Nie, to już nasza teraźniejszość! Bestsellerowa książka Harariego z nową przedmową autora. Do czego doprowadzi nas pogoń za nieśmiertelnością? Starzejące się ciało to już tylko problem techniczny. Niedługo najbogatszych będzie stać, by je skutecznie naprawić. Jak będzie wyglądał świat, jeśli człowiek stanie się nieśmiertelny? Na co zdadzą się wtedy religie i filozofie?...Data dostępności:
Data publikacji:
Wzorce 4: Prawidła geopolitycznej gry o przetrwanie – ebook
Piotr Plebaniak Andrzej Byrt Andrzej Kruczyński
Przetrwanie, przewidywalność, dźwignie oddziaływań, rozliczalność. Gdy zrozumiesz te cztery kardynalne pojęcia, zrozumiesz zachowanie ludzi władzy, w tym decydentów imperiów. Ta książka to wizja prawideł geopolityki stworzona przez autora bestselerowych 36 FORTELI. To m.in. 40 map i 73 eseje na temat państw i logiki ich rywalizacji. WIZJA: Widoczna na tyle okładki baryłka ropy, kosztuje w hurcie...Data dostępności:
Data publikacji:
Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie – ebook
Andrzej Horoch
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedaz, marketing, biznes – ebook
Zbigniew Berent
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: