dostarczy
Liczba pozycji: 10
Kreatywne techniki w copywritingu – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Książka „Kreatywne techniki w copywritingu — jak wyróżnić się spośród konkurencji?” to przewodnik, który pokazuje jak rozwiązać największe problemy, z jakimi boryka się każdy copywriter. Przedstawia różne techniki, strategie i narzędzia, które pomogą tworzyć teksty, które przyciągają uwagę, budują zaufanie i wyróżniają się na tle konkurencji. Ebook dostarczy wskazówek, które pozwolą wyróżnić się na rynku...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak nie zgubić dziecka w sieci? – audiobook
Zyta Czechowska Mikołaj Marcela
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technologie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływają na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa – ebook
Gerhard Gieschen
Chciałbyś, by Twoja firma przyniosła większe zyski, posiadała stabilną bazę kapitałową, była konkurencyjna i miała zapewniony długotrwały sukces rynkowy? Aby to osiągnąć, nie musisz wcale zwiększać obrotów, wprowadzać na rynek ryzykownych innowacji czy toczyć niebezpiecznej walki cenowej. Wystarczy planowo i konsekwentnie wykorzystywać własny potencjał w sferze obniżania kosztów. Nareszcie więcej...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zostać mistrzem. Trening doskonałości – audiobook
Robert Greene
Kiedy budzą się geniusze... Zastanawiasz się, jak wyglądałoby Twoje życie, gdybyś urodził się geniuszem? Może wówczas udałoby Ci się stworzyć coś, co zadziwiłoby cały świat... Chwileczkę! Czy uważasz, że z Twoją inteligencją nie jesteś do tego zdolny? Powiedzenie, że ćwiczenie czyni mistrza, nie jest tylko czczą gadaniną, więc jeśli rzeczywiście masz apetyt na sukces, nadszedł właściwy moment, by...Data dostępności:
Data publikacji:
Wzorce 4: Prawidła geopolitycznej gry o przetrwanie – ebook
Piotr Plebaniak Andrzej Byrt Andrzej Kruczyński
Przetrwanie, przewidywalność, dźwignie oddziaływań, rozliczalność. Gdy zrozumiesz te cztery kardynalne pojęcia, zrozumiesz zachowanie ludzi władzy, w tym decydentów imperiów. Ta książka to wizja prawideł geopolityki stworzona przez autora bestselerowych 36 FORTELI. To m.in. 40 map i 73 eseje na temat państw i logiki ich rywalizacji. WIZJA: Widoczna na tyle okładki baryłka ropy, kosztuje w hurcie...Data dostępności:
Data publikacji:
Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie – ebook
Andrzej Horoch
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na...Data dostępności:
Data publikacji:
Daj się lubić. Na chwilę lub na zawsze – audiobook
Jack Schafer Marvin Karlins
Były agent FBI, specjalizujący się w analizie zachowań, rekruter szpiegów i psycholog radzi jak zdobyć zaufanie obcych ludzi, odczytać ich emocje i odgadnąć zamiary. Przełącz przysłowiowy guzik w głowach swoich rozmówców i zmień ich podejście do siebie. Książka Daj się lubić dostarczy ci narzędzi potrzebnych do zdobycia sympatii, niezależnie od tego, czy chodzi o pierwsze wrażenie...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedaz, marketing, biznes – ebook
Zbigniew Berent
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: