doskonalenie
Liczba pozycji: 6
Przewodnik po metodzie QFD. Projektowanie i doskonalenie produktów i usług przy użyciu Quality Function Deployment – ebook
Marek Ćwiklicki
"Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment) QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań klientów, a następnie ich przełożenia na parametry produktu lub usługi. Podejście to, znane także pod nazwą rozwinięcie funkcji jakości, jest jednym z najważniejszych w zarządzaniu jakością, a także w procesach...Data dostępności:
Data publikacji:
Czas w życiu i pracy – ebook
Hanna Fołtyn
Książka o czasie, traktowanym jako dobro rzadkie i jako coś niezwykłego, co nawet trudno zdefiniować. W XXI wieku coraz mocniej czujemy presję czasu, gdy nowoczesna technologia pozwala nie tylko mierzyć czas do milionowej części sekundy, ale też przyspiesza wszystkie zjawiska, w sposób do tej pory nie spotykany. Próbując być nowoczesnymi, godzimy się na pośpiech, czy też spieszymy się coraz bardziej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Pozwól płynąć swojemu produktowi – ebook
Joanna Czerska
Jeśli poszukujesz sposobu na skrócenie czasu potrzebnego na produkcję swoich wyrobów (lub realizację usług, które postrzegasz jak produkcję) to ta książka jest dla Ciebie. Ciągły przepływ (One-Piece-Flow) to jedno z podstawowych narzędzi Lean Manufacturing. Pozwala zorganizować przepływ materiałów przez proces produkcji w taki sposób, by zajął minimum czasu zapewniając maksimum produktywności i...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie w służbie zdrowia – ebook
Marek Durlik
Niniejsze opracowanie jest propozycją dyskusji oraz ma na celu wskazać menedżerom ochrony zdrowia i wyższemu personelowi szpitali w Polsce, jakie są możliwe kierunki doskonalenia procesów leczenia przy jednoczesnej poprawie efektywności funkcjonowania szpitali. Tak się złożyło, że szpitalnictwo przez wiele lat, po wyjściu naszego kraju z gospodarki planowanej centralnie, pozostało niejako “skansenem”...Data dostępności:
Data publikacji:
Jakość i marketing usług medycznych – ebook
Katarzyna Krot
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki...Data dostępności:
Data publikacji:
Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done – audiobook
David Allen
"Jeśli znasz już program Getting Things Done , koniecznie sięgnij po tę książkę! Jeśli go nie znasz, czas najwyższy nadrobić stracony czas! Wiedza o zobowiązaniach Zarządzanie przepływem pracy w pięć minut Magiczny świat przyziemnych spraw Podstawy mentalnej "pamięci RAM" Wielka tajemnica list obowiązków Wizjoner a człowiek czynu - osobisty podział pracy Czy często masz wrażenie,...Data dostępności:
Data publikacji: