dobie
Liczba pozycji: 17
Wprost Najlepsi Pracodawcy – e-wydanie – 50 najlepszych pracodawców w dobie #covid-19
Data dostępności:
Data publikacji:
Niepełka. Siła prawdziwej przyjaźni – ebook
Dorota Schrammek
Bohaterką cyklu jest Weronika, której ze względu na niepełnosprawność nadano przydomek Niepełka. Tym razem obdarzona talentem fotograficznym dziewczyna oraz jej przyjaciele, spędzają deszczowe wakacje w domu. Świat nastolatków w dobie wszechwładnej technologii informatycznej jest bardziej skomplikowany, niż był za czasów młodości ich rodziców. Czy internet całkowicie zdominuje bohaterów? Co musi się...Data dostępności:
Data publikacji:
Latarnia umarłych. Za nieodkupione winy... – ebook
Barbara Mikulska
Czy w dobie komputerów i telefonów komórkowych, lotów na Księżyc i na Marsa można jeszcze uwierzyć, że oprócz naszego realnego świata istnieje także ten należący do umarłych? Że te światy mogą się przenikać, dawno pogrzebani wcale nie zapomnieli, co ich łączy z żywymi, a ich uczucia i emocje są równie intensywne jak kiedyś? Dziewiętnastoletnia Iga, kończąc swoją wakacyjną wędrówkę, trafia przypadkowo...Data dostępności:
Data publikacji:
Więź 2/2019 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Nie ma wolności bez solidarności | Bóg to nie krasnoludek | Zemsta słów W latach 80. skandowano na ulicach, że nie ma wolności bez „Solidarności”. A czy polskiej wolności – odzyskanej przed 30 laty – solidarności jednak nie zabrakło? Jaki jest społeczny bilans transformacji? Narasta dziś w Polsce odrzucenie nie tylko instytucji Kościoła, lecz także wiary jako takiej. Ubywa również chętnych do...Data dostępności:
Data publikacji:
Pompon na wakacjach – ebook
Joanna Olech
Rodzina Fisiów pakuje manatki i wyjeżdża na wyczekany urlop do Babci i Dziadka. Jedzie z nimi znany bloger, smoczy celebryta – Pompon. W pierwszej dobie spiżarnia Babci ubożeje o korniszony, słodkie mirabelki i (za karę czeka Pompona pielenie przez trzy dni). W drugiej sad bogaci się o nowy domek na drzewie. W trzeciej dochodzi do kłótni o to, kto się na kogo lampi i kto kogo zaraz zabije...Data dostępności:
Data publikacji:
ZNAK 816 05/2023. Najlepsze miejsce do życia – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Najlepsze miejsce do życia Łatwo spotkać się z narzekaniem na polską przestrzeń: nieład architektoniczny, mnogość reklam, betonozę i patodeweloperkę. Nieco na przekór tym diagnozom chcemy skoncentrować się na udanych projektach. Przyglądamy się więc dziedzictwu polskiej architektury XX w., licznym modernistycznym i socrealistycznym budowlom, które zyskują dziś coraz większe uznanie. A także, wraz...Data dostępności:
Data publikacji:
Reportaże Polityki Wydanie Specjalne – e-wydanie – 9/2011 - Polaków portret codzienny
Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka wzbogacania się – audiobook
Wallace D. Wattles
Czy chcesz pozbyć się złych przekonań dotyczących pieniędzy i bogactwa? Skoro trafiłeś na tę stronę, to prawdopodobnie zdarza Ci się czytać książki na temat tego jak oszczędzać lub jak pomnażać pieniądze. Czy robiąc to nadal nie osiągasz takich rezultatów jakich byś oczekiwał? Nie mogłeś trafić lepiej. Za chwilę będziesz jednym z wielu czytelników, którzy raz na zawsze pozbyli się BŁĘDNYCH przekonań...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy – audiobook
Tomasz Sędzimir
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu – audiobook
Marcin Cichocki
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom...Data dostępności:
Data publikacji: