do pana
Liczba pozycji: 5
Pan Tadeusz – audiobook
ADAM MICKIEWICZ
Najbardziej znany poemat Adama Mickiewicza, historia szlachecka pisana trzynastozgłoskowcem teraz w wersji do słuchania. Specjalnie dla Ciebie wydawnictwo Biblios przygotowało wyjątkową wersję "Pana Tadeusza". Oferujemy zarazem dobrą książkę i jej artystyczną interpretację głosową uzupełnioną utworami muzycznymi. Warto podkreślić staranny dobór głosów - książki czytają zawodowi aktorzy lub doświadczeni...Data dostępności:
OGNIEM I MIECZEM – audiobook
Henryk Sienkiewicz
Pierwsza z powieści, tworzących Trylogię Henryka Sienkiewicza. „ Niesamowite. Słuchając tej interpretacji, człowiek ma nieodparte wrażenie, iż Sienkiewicz napisał tą powieść po to, by mogła być przeczytana przez Pana Globisza… " Zamów teraz , a już w kilka chwil po zakupie, drogą elektroniczną dostarczymy Ci wybranego audiobooka. Bez odchodzenia od komputera, zyskujesz błyskawiczny...Data dostępności:
Data publikacji:
Cierpienia młodego Wertera – audiobook
Johann Wolfgang Goethe
Wsłuchaj się w treść listów, które do pięknej Lotty napisał zakochany Werter. Specjalnie dla Ciebie wydawnictwo Biblios przygotowało wyjątkową wersję audio powieści Goethego. Oferujemy zarazem dobrą książkę i jej artystyczną interpretację głosową uzupełnioną wstawkami akustycznymi (np. odgłosy natury) lub utworami muzycznymi (np. jako łączniki między księgami Pana Tadeusza). Warto podkreślić staranny...Data dostępności:
Przygoda w Radomiu – audiobook
Władysław Łoziński
Druga historia z cyklu „Opowiadania imć pana Wita Narwoja rotmistrza Konnej Gwardii Koronnej” autorstwa powieściopisarza i historyka Władysława Łozińskiego (1843 - 1913). Napisana barwnym językiem historia przenosi czytelnika w czasy osiemnastowiecznej Rzeczypospolitej. Młody szlachcic Wit Narwoj po brawurowej ucieczce z pruskiej armii próbuje zaciągnąć się do armii polskiej. Niestety,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk – ebook
Małgorzata Leduchowska
Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”. „Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk”...Data dostępności:
Data publikacji: