dla bardzo początkujących
Liczba pozycji: 5
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę – audiobook
Brian Tracy
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Na zawsze razem. Sześciotygodniowy program dla par – ebook
Jackie Angel Bobby Angel
To propozycja równie dobra dla początkujących par, jak i dla małżeństw – z krótszym bądź dłuższym stażem. Podzielone na kolejne tygodnie i dni teksty prowokują do refleksji i pomagają w odkryciu odpowiedzi na najbardziej fundamentalne pytania: Dlaczego tu jestem? Czym jest miłość? Czym jest małżeństwo? W jaki sposób może przetrwać nasza miłość? Co zagraża naszej miłości? Jaki jest Boży plan dla naszej...Data dostępności:
Data publikacji:
ABC narcyza – ebook
Agata Butler
Czy zdarzyło Ci się już, że nie mogąc zrozumieć zachowania partnera, wyszukiwałaś dla niego wytłumaczenia w internecie? Czy czasem myślisz, że Twój partner Tobą manipuluje, ale dyskusje na ten temat nic nie rozwiązują, na dodatek czujesz się jeszcze bardziej winna? Czy czasem masz wrażenie, że coraz mniej rozumiesz z rzeczywistości i czujesz się coraz bardziej wyizolowana? A może masz już za sobą moment...Data dostępności:
Data publikacji:
Wieczne opóźnienie. Zarządzanie projektami IT – audiobook
Marcin Dąbrowski
Czas, czas, czas goni nas. Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: