data
Liczba pozycji: 9
Data. Część II – ebook
Krzysztof Lip
Jarosław dostaje z pozoru bardzo proste zadanie — znaleźć przynajmniej sto osób, które się za niego szczerze pomodlą. Jednak dla człowieka, który nie ma żadnych znajomych, od rodziny dawno się odwrócił, a wszyscy ludzie, którzy go znają, chętniej by uczcili jego śmierć, niż pomodlili się za niego, zadanie to wydaje się niemożliwe. Dodatkowo czas na jego spełnienie jest ograniczony, ale nagroda warta...Data dostępności:
Data publikacji:
Liczby się liczą. Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych – audiobook
Chip Heath Karla Starr
O ile miliard jest większy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności przekazywania wartości liczbowych w jasny, zrozumiały sposób. Tylko jak sprawić, by liczby przyciągały uwagę - stały się „przyczepne”? Jak przekształcać nudne dane w ciekawe opowieści? Czy istnieją...Data dostępności:
Data publikacji:
Zwięzła gramatyka języka węgierskiego – ebook
Eugeniusz Mroczko
„Zwięzła gramatyka języka węgierskiego” w przystępny i przejrzysty sposób zapoznaje uczącego się z zasadami wymowy i pisowni, budową i odmianą wyrazów oraz składnią. Zagadnienia gramatyczne objaśnione są pod kątem odbiorcy polskiego. Przeznaczona do nauki języka węgierskiego na poziomie podstawowym i średnim, może też stanowić nieocenioną pomoc dla osób pragnących uporządkować swoją wiedzę językową. Wydawnictwo:...Data dostępności:
Data publikacji:
Zwięzła gramatyka języka bułgarskiego – ebook
Wencze Popowa
„Zwięzła gramatyka języka bułgarskiego” w przystępny i przejrzysty sposób zapoznaje uczącego się z zasadami wymowy i akcentowania, budową i odmianą wyrazów oraz podstawowymi strukturami języka bułgarskiego. Zagadnienia gramatyczne objaśnione są pod kątem odbiorcy polskiego. Przeznaczona do nauki na poziomie elementarnym i średnim, może też stanowić nieoceniona pomoc dla osób pragnących uporządkować...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie gaś światła – ebook
Bernard Minier
Bernard Minier powraca z thrillerem o manipulacji i osaczeniu, w którym gra na najintymniejszych koszmarach, fobiach i obsesjach nie tylko swoich bohaterów, lecz także czytelników! W wigilijny wieczór Christine Steinmayer, znana dziennikarka radiowa, wybiera się na pierwsze spotkanie z rodzicami narzeczonego. Przed wyjazdem znajduje w swojej skrzynce na listy osobliwy list. Jest to anonim, w którym...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie ufaj swojej intuicji – audiobook
Seth Stephens-Davidowitz
Co nam w duszy gra? I dlaczego zwykle gra fałszywie? Autor bestsellera Wszyscy kłamią powraca, by pomóc nam żyć lepiej, bardziej efektywnie i szczęśliwie w świecie rządzonym przez big data. Decyzje są trudne, zwłaszcza te ważne, dotyczące przyszłości, osobistego szczęścia, związków i kariery. Zanim je podejmiemy, konsultujemy się z przyjaciółmi i rodziną, szukamy odpowiedzi na forach internetowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Warren Buffett i Philip Fisher. Selekcjonuj jak mistrzowie. Ocena firmy 15 kroków – audiobook
Mateusz Sawicki Łukasz Tomys
Gdzie Twoje szanse na awans i podwyżkę są większe? Czy w firmie prowadzonej przez kompetentnych ludzi, której sprzedaż rośnie w tempie 15% rocznie dzięki przewadze konkurencyjnej i unikalnych produktach, czy w przedsiębiorstwie, które nie posiada wspomnianych atutów i pogrąża się w marazmie? Każdy, nawet nie dysponując kapitałem do inwestowania powinien dla własnego dobra poznać mechanizmy rządzące...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: