dane
Liczba pozycji: 6
Proś a będzie ci dane – audiobook
Esther Hicks Jerry Hicks
Jeśli pragniesz spełnienia swoich marzeń i jednocześnie wierzysz, że jutro może być lepsze niż dziś – oto karty dla Ciebie. Piękne, utrzymane w optymistycznych barwach pomogą Ci w zauważeniu, jak niewiele Ci brakuje do stanu, który mógłbyś określić mianem dobrobytu. Ich grafiki zostały opracowane specjalnie po to, by ułatwić Ci synchronizację z Prawem Przyciągania i skorzystanie z jego potencjału....Data dostępności:
Data publikacji:
Język angielski - 105 Ćwiczeń na Idiomy – ebook
Maciej Matasek
Książka stanowi obszerny zbiór zadań obejmujących angielskie idiomy, stałe zwroty, powiedzenia i przysłowia. Materiał podzielony został na rozmaite kategorie leksykalne. Ćwiczenia umożliwiają opanowanie ponad 1500 przydatnych idiomów i wyrażeń powszechnie stosowanych w codziennej angielszczyźnie. Poprzez ciekawe ćwiczenia uczeń poznaje znaczenia wyrażeń oraz konteksty, w których dane zwroty mają...Data dostępności:
Data publikacji:
Hiszpański. Gramatyka z ćwiczeniami. Repetytorium. eBook – ebook
Danuta Zgliczyńska
"Hiszpański. Gramatyka z ćwiczeniami" to książka przeznaczona dla wszystkich uczących się języka hiszpańskiego, a zwłaszcza dla uczniów, studentów, maturzystów i osób przygotowujących się do egzaminów językowych DELE. To pomoc, która przyda się na każdym etapie nauki, gdyż zawiera zarówno obszerne wyjaśnienia teorii, jak i ćwiczenia pomagające utrwalić dane zagadnienia. Chcesz zrobić powtórkę z gramatyki...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing. Biblioteka Sukcesu Briana Tracy – audiobook
Brain Tracy
JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z...Data dostępności:
Data publikacji:
Mit przedsiębiorczości – audiobook
Michael E. Gerber
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth....Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...Data dostępności:
Data publikacji: