czytaj
Liczba pozycji: 9
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Helikalne przypadki – ebook
Sebastian Piórkowski
Sebastian Piórkowski – ur. w 1986 r. w Zielonej Górze. Poeta, muzyk, performer. Założył Grupę Artystycznego Wyzwolenia (GAW), tworzącej performance i happeningi. Twórca muzycznego projektu Chaostium (muzyka eksperymentalna). Aktywny członek grupy poetyckiej Bez kontekstu. Debiutował radiową książką poetycką na antenie Radia Zachód. Wydał tomiki poezji pt. Niemateria (2018) i XXXIII (2019). Wielokrotny...Data dostępności:
Data publikacji:
Głaskologia – ebook
Miłosz Brzeziński
Głaskologia. Jak pozytywnie wpływać na innych i zwiększać przy tym swoją satysfakcję. Faktyczne reguły motywowania i rozumienia motywacji to książka popularnonaukowa, wyjątkowa pod każdym względem. Powinien ją przeczytać każdy Polak. Rodzic, szef, podwładny, polityk, dziennikarz, trener, mąż i żona, sprzedawca i księgowy… Każdy, kto chce się dobrze czuć dłużej niż parę chwil i każdy, kto chce...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik skutecznego działania. Jak nie przekładać spraw na potem w obliczu prokrastynacji – audiobook
Rafał Albiński Magdalena Kuszewska
Co masz zrobić pojutrze, zrób... dziś - będziesz mieć dwa dni wolnego! Koniec ze zwlekaniem, prokrastynacji mówimy zdecydowane "nie". Łatwo sobie to obiecać, trudniej zrobić, prawda? Wiadomo, że odkładanie spraw na później to nie najlepszy pomysł, szczególnie jeśli jest ich dużo - w rezultacie nawarstwiają się, piętrzą i straszą po nocach, nie dając spać. Niestety, perspektywa zajęcia się zamiast...Data dostępności:
Data publikacji:
Coaching z Pasją pionierki coachingu – ebook
Opracowanie zbiorowe
Coaching Institute udostępnia od 2006r. 7 sesji online bezpłatnie pt. Skuteczny coaching w Twoim domu cele osobiste lub zawodowe - seria sesji wideo prowadzona przez Agnieszkę Przybysz pionierkę coachingu , o największym doświadczeniu w branży, w Polsce, tysiące osób już z nich skorzystało (www.coachinginstitute.biz) . Podpatruje ją też wielu coachów od samego początku działalności, uczą się o niej...Data dostępności:
Data publikacji:
Duchowa Przygoda Indie – ebook
Agnieszka Przybysz
Duchowa Przygoda Indie ; Podróże z Pasją: ciekawi ludzie, bogactwo kultury, różnorodność religii, szczęście i Duchowość. Agnieszka Przybysz pionierka coachingu. Moim drugim hobby po rozwoju osobistym, coachingu, a także wielką pasją od najmłodszych lat są podróże. Podróżowałam wielokrotnie po świecie i mieszkałam za granicą, ale nigdy dotąd w tak dużym zakresie nie dzieliłam się moimi doświadczeniami...Data dostępności:
Data publikacji:
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone – audiobook
Wojciech Haman Jerzy Gut
Negocjacje są proste jak konstrukcja cepa, ale kruche jak lukier Konflikt jest wynikiem sprzeczności lub różnicy interesów. Jest zjawiskiem naturalnym i nieuchronnym wszędzie tam, gdzie ludzie ze sobą współżyją lub współpracują. Jesteśmy na niego skazani. Jednak czy zawsze musi on być zjawiskiem negatywnym? Jak postępować gdy konflikt wybuchnie? Walczyć czy negocjować? Zwyciężać czy szukać kompromisów? Czy...Data dostępności:
Data publikacji:
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń – audiobook
Anna Piwowarska
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: