czytaj
Liczba pozycji: 34
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń – audiobook
Anna Piwowarska
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I...Data dostępności:
Data publikacji:
Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch! – audiobook
Maciej Dutko
Audiobook o personal brandingu! Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów…) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie. Maciej Dutko (ze wstępu) To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę....Data dostępności:
Data publikacji:
Medytacja Kolorami – audiobook
Agnieszka Przybysz
Uwolnij STRES : Medytacja KOLORAMI , Czyszczenie Centrów Energii w Twoim Ciele. W tej wspaniałej publikacji dowiesz się, czym są centra energetyczne, gdzie są zlokalizowane w ciele człowieka, jaka jest ich rola. Dowiesz się jak poprzez autorskie ćwiczenie czyszczenia centrów energetycznych zawarte na CD możesz uwolnić blokady, negatywne wzorce i zyskać więcej miłości, szczęścia, zdrowia i bogactwa...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: