czego
Liczba pozycji: 153
Potęga celu. 13 sposobów, by osiągnąć to, czego zawsze pragnąłeś – ebook
Zig Ziglar
CODZIENNE PRAKTYKI SPRZYJAJĄCE REALIZACJI CELÓW. Legendarny mówca i autor Zig Ziglar uświadamia nam, że nie sposób zrealizować celu, którego się nie ma. Każdy może być lepszy, każdy może mieć i robić więcej. ALE… „Nie da się tego zrobić, błądząc we mgle niezdecydowania. Trzeba dążyć do konkretnego celu”. Po fascynującej analizie 4 powodów, które powstrzymują ludzi przed...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów? – ebook
Lechosław Garbarski
Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć. Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym....Data dostępności:
Data publikacji:
Światu nie mamy czego zazdrościć – ebook
Barbara Demick
Wyobraź sobie koszmar rodem z Roku 1984 Orwella wcielony w życie. Wyobraź sobie, że mieszkasz w kraju, w którym radia odbierają tylko jedną, państwową stację. Wyobraź sobie szary świat, w którym kolor wprowadzają tylko czerwone hasła propagandy. Wyobraź sobie, że na ścianie pokoju musisz powiesić portret przywódcy i kłaniać się mu we wszystkie święta. Wyobraź sobie miejsce, w którym seks służy jedynie...Data dostępności:
Data publikacji:
Czego nie powiedział generał Kiszczak – ebook
Jan Widacki
Wyczerpujące przedstawienie wybranych działań toczących się na rodzimej scenie politycznej w ósmej dekadzie XX wieku. Autor skupia się na działaniach Czesława Kiszczaka i Mirosława Milewskiego, publikując fragmenty tzw. „raportu Kiszczaka" z 1984 roku. Widacki wybiera tytuł nawiązujący do wydanej nieco wcześniej książki „Generał Kiszczak mówi... prawie wszystko...", wywiadu przeprowadzonego przez Witolda...Data dostępności:
Data publikacji:
Miesięcznik Znak nr 773: Czego szukamy w Kosmosie? – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Czego szukamy w Kosmosie? W Temacie Miesiąca: Jak duży jest Wszechświat? Kiedy człowiek stanie na Marsie? Czego nas uczy kosmiczna perspektywa? I dlaczego chcemy oglądać gwiazdy? Odpowiadają: Joanna Mikołajewska, Maciej Myśliwiec, Andrzej Muszyński, Hans Blumenberg Ponadto w numerze: Kuba - wyspa duchów O kulcie santerii, w którym lokalne formy wierzeń przenikają się z chrześcijaństwem ...Data dostępności:
Data publikacji:
Czego nie powiedzą Ci w skupie tuczników – ebook
Daniel Weiss
Ta książka to wiedza zebrana na podstawie wielu lat doświadczeń w branży trzodowej po każdej z zainteresowanych produkcją trzody chlewnej stron. Każdy, nawet najmniejszy drobiazg może w efekcie przełożyć się na znaczącą zmianę wyniku finansowego. Na przykładowych obliczeniach dowiesz się jak możesz więcej zarobić na sprzedaży tuczników. Zakup tej książki to inwestycja w wiedzę, która bardzo szybko się...Data dostępności:
Data publikacji:
ZNAK 797 10/2021. Z czego się śmiejemy – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Z czego się śmiejemy Śmiech to – wbrew pozorom – poważna sprawa. Żarty, które opowiadamy, odsłaniają nasze obawy i aspiracje, to, z kim się trzymamy, i to, kogo z naszej „wspólnoty śmiechu” wykluczamy. Do 1989 r. satyra miała często charakter polityczny, była zakamuflowaną krytyką PRL-owskich realiów. Dziś żarty o „Januszach i Grażynach” z klasy ludowej czy „Julkach” – liberalnych nastolatkach –...Data dostępności:
Data publikacji:
To, co widzialne i to, czego nie widać – ebook
Frédéric Bastiat
Frédéric Bastiat zapisał się w historii jako wolnorynkowy ekonomista, który w prosty, ale dobitny sposób obnażał rozwiązania gospodarcze proponowane przez socjalistów. Jego publikacje cechuje specyficzny styl wypowiedzi okraszony ironią i prostymi przykładami, dzięki czemu działają one nawet na wyobraźnię osób niezaznajomionych z mechanizmami działania makroekonomii. Audiobook „To, co widzialne i...Data dostępności:
Data publikacji:
S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient – ebook
Roman Wendt
S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient Praktyczny i zwięzły przewodnik po wdrożeniu i doskonaleniu procesów planowania i prognozowania w firmach właścicielskich średniej wielkości. Autor, Roman Wendt, opierając się na swoich bogatych doświadczeniach, przedstawia sprawdzone rozwiązania, które można wdrożyć w każdej firmie produkcyjnej, niezależnie od jej wielkości i branży. Dzięki...Data dostępności:
Data publikacji:
Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu – ebook
Richard Branson
Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę „Student”. W 1970 roku powołał do życia Virgin, małe przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a wkrótce potem otworzył sklep muzyczny w Londynie. Dwa lata później powstało studio nagrań i Virgin Records stała się jedną z sześciu najlepszych wytwórni płytowych na świecie. Od tamtej pory Virgin Group rozwinęła...Data dostępności:
Data publikacji: