Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

csr

Liczba pozycji: 7
  • CENA NEXTO

    Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42 – ebook

    Monika Boguszewicz-Kreft  

    Na stronach niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach. Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 47,70 zł 53,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Współczesne domeny zarządzania: decyzje menedżerskie - PPO i CSR - modele biznesu. Tom 44 – ebook

    Janusz Rymaniak  

    Praktyka organizacyjna w sferze gospodarki, sektorze publicznym i sferze społecznej ukazuje bogactwo różnorodności rozwiązań. Wynika to z faktu regulowania aktami prawnymi tylko niezbędnych oraz fundamentalnych elementów dla „ładu gospodarczego i społecznego", co inspiruje oraz kreuje przedsiębiorczość. Nowe możliwości techniczno-technologiczne implikują powstawanie nowych koncepcji, form i rozwiązań...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,60 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem – ebook

    Adriana Paliwoda-Matiolańska  

    Odpowiedzialność społeczna – etyka, prawo czy ekonomia? Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw stałą się integralną częścią współczesnego życia gospodarczego. Jednak pełne zrozumienie istoty i przesłania CSR wymaga umieszczenia jej w praktyce zarządzania. Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa – ebook

    Marcin Żemigała  

    W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • Współczesne problemy organizacji i zarządzania – ebook

    Agnieszka Miłaszewicz   Anna Goryńska   Marcin Żemigała   Magdalena K. Gąsowska   Andrzej P. Wiatrak  

    Autorzy monografii pod redakcją dr hab. Marcina Żemigały dotykają problematyki niespotykanej dotąd dynamiki zmian we współczesnej globalnej gospodarce i jej złożoności, starając się podkreślić rolę menedżerów w zakresie permanentnego dostosowywania działalności przedsiębiorstwa do zmieniających się uwarunkowań decydujących o jego przetrwaniu, rozwoju i dalszej konkurencyjności. W pracy opisywane są...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wybrane aspekty zarządzania biznesem – ebook

    Praca zbiorowa  

    Wstęp Szanowni Czytelnicy, mamy przyjemność zaprezentować Państwu książkę naukową pt.: „Wybrane aspekty zarządzania biznesem”. Książka zawiera wybrane artykuły naukowe przygotowane przez pracowników naukowych z Uniwersytetu Szczecińskiego WNEiZ, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach WZ, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Koszalińskiej Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych w Koszalinie,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,23 zł 30,25 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,23 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce – ebook

    Julita Dąbrowska  

    Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,34 zł 39,27 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,34 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA