csr
Liczba pozycji: 7
Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42 – ebook
Monika Boguszewicz-Kreft
Na stronach niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach. Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Współczesne domeny zarządzania: decyzje menedżerskie - PPO i CSR - modele biznesu. Tom 44 – ebook
Janusz Rymaniak
Praktyka organizacyjna w sferze gospodarki, sektorze publicznym i sferze społecznej ukazuje bogactwo różnorodności rozwiązań. Wynika to z faktu regulowania aktami prawnymi tylko niezbędnych oraz fundamentalnych elementów dla „ładu gospodarczego i społecznego", co inspiruje oraz kreuje przedsiębiorczość. Nowe możliwości techniczno-technologiczne implikują powstawanie nowych koncepcji, form i rozwiązań...Data dostępności:
Data publikacji:
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem – ebook
Adriana Paliwoda-Matiolańska
Odpowiedzialność społeczna – etyka, prawo czy ekonomia? Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw stałą się integralną częścią współczesnego życia gospodarczego. Jednak pełne zrozumienie istoty i przesłania CSR wymaga umieszczenia jej w praktyce zarządzania. Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą...Data dostępności:
Data publikacji:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa – ebook
Marcin Żemigała
W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska...Data dostępności:
Data publikacji:
Współczesne problemy organizacji i zarządzania – ebook
Agnieszka Miłaszewicz Anna Goryńska Marcin Żemigała Magdalena K. Gąsowska Andrzej P. Wiatrak
Autorzy monografii pod redakcją dr hab. Marcina Żemigały dotykają problematyki niespotykanej dotąd dynamiki zmian we współczesnej globalnej gospodarce i jej złożoności, starając się podkreślić rolę menedżerów w zakresie permanentnego dostosowywania działalności przedsiębiorstwa do zmieniających się uwarunkowań decydujących o jego przetrwaniu, rozwoju i dalszej konkurencyjności. W pracy opisywane są...Data dostępności:
Data publikacji:
Wybrane aspekty zarządzania biznesem – ebook
Praca zbiorowa
Wstęp Szanowni Czytelnicy, mamy przyjemność zaprezentować Państwu książkę naukową pt.: „Wybrane aspekty zarządzania biznesem”. Książka zawiera wybrane artykuły naukowe przygotowane przez pracowników naukowych z Uniwersytetu Szczecińskiego WNEiZ, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach WZ, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Koszalińskiej Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych w Koszalinie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce – ebook
Julita Dąbrowska
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...Data dostępności:
Data publikacji: