copywriter
Liczba pozycji: 5
Kreatywne techniki w copywritingu – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Książka „Kreatywne techniki w copywritingu — jak wyróżnić się spośród konkurencji?” to przewodnik, który pokazuje jak rozwiązać największe problemy, z jakimi boryka się każdy copywriter. Przedstawia różne techniki, strategie i narzędzia, które pomogą tworzyć teksty, które przyciągają uwagę, budują zaufanie i wyróżniają się na tle konkurencji. Ebook dostarczy wskazówek, które pozwolą wyróżnić się na rynku...Data dostępności:
Data publikacji:
Popioły Ellen. Cień i stal – ebook
Mateusz Libera
Każda wielka pożoga ma swój początek w ledwo tlącym się płomyku. Starożytne Imperium Elleńskie wiele lat temu rozpadło się na liczne królestwa. Włodarze poszczególnych krain starają się utrzymać pokój, ale każdy z nich ma ambicje, które trudno utrzymać w ryzach. Podczas urodzinowej uczty królewny Alais dochodzi do krwawego pojedynku rywalizujących ze sobą książąt. Incydent wyzwala drzemiące głęboko...Data dostępności:
Data publikacji:
Esencja Bezkresu – ebook
Kamil Exner
Wakacje po zdanej maturze miały być cudownym czasem oddechu od pandemicznej rzeczywistości, pełnym miłosnych przygód, prostych przyjemności i słońca. Oriana Geber miała własne plany, kiedy Los nieoczekiwanie zapukał do drzwi jej intymnego świata. Dziewczyna zostawia swoją siostrę-bliźniaczkę, chłopaka oraz rodzinne miasta: Kraków i Florencję, by podjąć wyzwanie i zgłębiać tajemnice chymeii – starożytnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko – ebook
Jim Edwards
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: