content
Liczba pozycji: 11
Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji:
Computer Networks in Packet Tracer for intermediate users – ebook
Jerzy Kluczewski Damian Strojek
The book: Computer networks in packet tracer for intermediate users is designed for people who want to expand their skills and knowledge in the field of managing LAN and WAN networks. The reader finds here descriptions and practical exercises on configuring CISCO devices. It is a continuation of the first book with the same title. The authors have adopted the principle: minimum of theory, maximum of...Data dostępności:
Data publikacji:
Packet Tracer for young intermediate admins – ebook
Jerzy Kluczewski Damian Strojek
The book: Packet tracer for young intermediate admins is designed for people who want to expand their skills and knowledge in the field of managing LAN and WAN networks. The reader finds here descriptions and practical exercises on configuring CISCO devices. It is a continuation of the first book with the same title. The authors have adopted the principle: minimum of theory, maximum of practical examples...Data dostępności:
Data publikacji:
Black Mesa - poradnik do gry – ebook
Artur "Arxel" Justyński
Poradnik do gry Black Mesa to szczegółowa solucja która zawiera zarówno wiele poprawek pod kątem wprowadzonych w odświeżonej wersji zmian jak również uzupełnienie o całkowicie nowy content w grze. W opracowaniu znalazł się również szereg porad ogólnych. Black Mesa - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Blast Pit - Walka z wiatrakami (Blast Pit) Lambda Core...Data dostępności:
Data publikacji:
Microsoft Visual C# 2015 Krok po kroku – ebook
John Sharp
Praktyczny przewodnik po podstawach programowania w Microsoft Visual C# przy użyciu Visual Studio 2015 Rozszerz swoje umiejętności i samodzielnie poznawaj najnowszą wersję języka Microsoft Visual C# i Visual Studio 2015. Jeśli jesteś doświadczonym projektantem oprogramowania i chcesz poznać nowe możliwości i usprawnienia, znajdziesz tu niezbędne wskazówki, ćwiczenia i przykładowy kod, niezbędne do...Data dostępności:
Data publikacji:
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook
Paweł Tkaczyk
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z...Data dostępności:
Data publikacji:
Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider – audiobook
John C. Maxwell
Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc osiągnąć doskonałość w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, liderzy muszą być zwinni i zdolni do adaptacji - kluczem jest nauczenie się, jak dokonywać przemian przywództwa. W książce Leadershift....Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji: