Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

cola

Liczba pozycji: 11
  • CENA NEXTO

    Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy? – ebook

    Robert H. Frank  

    PrzEKONaj się cO decyduje zaMIAst Ciebie. Codzienne absurdy okiem profesora ekonomii z Uniwersytetu Cornella i jego studentów. Dlaczego mleko sprzedawane jest w sześciennych opakowaniach, a coca-cola w cylindrycznych? Co sprawia, że czarne laptopy Apple są droższe niż białe, a modelki zarabiają o wiele więcej niż modele? Czemu służą zamki w drzwiach sklepów czynnych przez całą dobę? Dlaczego guziki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Chemia w pożywieniu. – ebook

    Hans-Ulrich Grimm  

    Starasz się zdrowo odżywiać. Czytasz etykiety i skład produktów? Czy jednak wiesz co oznaczają wszystkie E-? Czym jest skrobia modyfikowana? Co to jest maltodekstryna i czy szkodzi? Autor ujawnia szokującą prawdę o chemii w jedzeniu oraz skutkach nadmiernego spożywania barwników spożywczych, sztucznych dodatków i polepszaczy smaku. Chemia w w diecie zwiększa ryzyko nowotworów, sprzyja też powstawaniu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,96 zł 44,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,96 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Міфи про брендинг – ebook

    Енді Мілліґан   Саймон Бейлі  

    Бренди. Ми щодня з ними стикаємося, ми віддаємо їм перевагу, ми їм довіряємо. Однак чи багато ми про них знаємо? Хіба бренд — це не просто товар із яскравою етикеткою чи хитромудрою назвою? Бренди та й уся сфера брендингу оповиті численними міфами. От, хоча б, що бренди — це лише спосіб стягнути з вас більше за той самий продукт і що брендами є тільки споживчі товари, що брендинг — це лишень про логотип...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,40 zł 26,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,40 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce – ebook

    Julita Dąbrowska  

    Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,34 zł 39,27 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,34 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Strategie Szachowych Mistrzów w Biznesie – ebook

    Michał Kanarkiewicz  

    Poznaj strategie szachowych mistrzów i wdrażaj je w swoim biznesie, by móc powiedzieć „szach-mat” konkurencji. Według badań Leinwanda i Mainardiego aż 92% menedżerów ma problem z wyznaczaniem i wdrażaniem strategii. Dlatego poza teorią, inspiracjami i case-study prosto z największych firm dostaniesz tu zestaw narzędzi, wskazówek i ćwiczeń. A dzięki nim zaczniesz wdrażać skuteczne strategie w swojej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu – audiobook

    Robert Zych   Agnieszka Zych  

    " Dynamicznie do celu Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań – audiobook

    Robert Zych   Wojciech Badura  

    " Z menedżera w coacha Myślą przewodnią tej książki jest przekonanie, że podstawowym zadaniem coachingu on the job jest pomoc podopiecznemu w zrealizowaniu celu, który sam sobie wyznaczył. Głęboko wierzymy, że nasi pracownicy mają lepszą od nas, szefów, intuicję co do tego, co powinni w sobie zmienić i nad czym pracować. Rolą coacha jest zatem jedynie motywowanie podopiecznych do podjęcia tej zmiany...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,40 zł 54,89 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,19 zł

    Więcej

    • MP3
  • Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone – audiobook

    Robert Zych  

    Ręce, głowa i serce sprzedawcy „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż – audiobook

    Robert Zych  

    " Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem - tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Powiedzmy, że jesteś naprawdę...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,49 zł 54,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,24 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Jak podzielić tort. Nowa metoda negocjacji dla tych, którzy nie lubią negocjować – ebook

    Barry Nalebuff  

    Ta książka zmieni nastawienie do negocjacji nawet u najbardziej opornych. Pojęcie „dzielenie tortu” jest powszechne w negocjacjach, jednak większość ludzi dzieli niewłaściwy tort, skupiając się jedynie na własnym interesie. Barry Nalebuff, profesor fundacji Miltona Steinbacha w Yale School of Management, oferuje rozwiązanie - nową, sprawdzoną metodę prowadzenia negocjacji, która: - pomaga...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 11

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA