cola
Liczba pozycji: 14
Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy? – ebook
Robert H. Frank
PrzEKONaj się cO decyduje zaMIAst Ciebie. Codzienne absurdy okiem profesora ekonomii z Uniwersytetu Cornella i jego studentów. Dlaczego mleko sprzedawane jest w sześciennych opakowaniach, a coca-cola w cylindrycznych? Co sprawia, że czarne laptopy Apple są droższe niż białe, a modelki zarabiają o wiele więcej niż modele? Czemu służą zamki w drzwiach sklepów czynnych przez całą dobę? Dlaczego guziki...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajemnica kanału La Manche. Szpiedzy i agenci. Tom 3 – audiobook
Marek Romański
Lata 20. XX w. Francuscy przedsiębiorcy spodziewają się spotkania z najbogatszym człowiekiem Europy, baronem Alfredem van Lövenstamem. Wsiada on do samolotu w Croydon w Anglii, jednak po przelocie nad Kanałem La Manche okazuje się, że pasażera nie ma w samolocie. Pilot jest nie mniej zdumiony ... Jeszcze większe zdumienie ogarnia wszystkich, gdy okazuje się, że baron ubezpieczony był na wypadek śmierci...Data dostępności:
Data publikacji:
Witamy w Globstadt – audiobook
Dariusz Spychalski
Hitlerowi jednak się udało. Pokonał Stalina i nie pozwolił Aliantom odzyskać Europy. Trzecia Rzesza przystępuje do realizacji Generalnego Planu Wschodniego. Budowa Niemieckiego Porządku zajmuje trzy dekady. Na początku lat siedemdziesiątych ustaje wreszcie zorganizowany opór niepokornych Słowian, uspokajają się Bałkany, dawne nieporozumienia przestają dzielić świat Germanów i Anglosasów. Lecz przecież...Data dostępności:
Data publikacji:
Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy? – audiobook
Robert H. Frank
PrzEKONaj się cO decyduje zaMIAst Ciebie. Codzienne absurdy okiem profesora ekonomii z Uniwersytetu Cornella i jego studentów. Dlaczego mleko sprzedawane jest w sześciennych opakowaniach, a coca-cola w cylindrycznych? Co sprawia, że czarne laptopy Apple są droższe niż białe, a modelki zarabiają o wiele więcej niż modele? Czemu służą zamki w drzwiach sklepów czynnych przez całą dobę? Dlaczego guziki...Data dostępności:
Data publikacji:
Міфи про брендинг – ebook
Енді Мілліґан Саймон Бейлі
Бренди. Ми щодня з ними стикаємося, ми віддаємо їм перевагу, ми їм довіряємо. Однак чи багато ми про них знаємо? Хіба бренд — це не просто товар із яскравою етикеткою чи хитромудрою назвою? Бренди та й уся сфера брендингу оповиті численними міфами. От, хоча б, що бренди — це лише спосіб стягнути з вас більше за той самий продукт і що брендами є тільки споживчі товари, що брендинг — це лишень про логотип...Data dostępności:
Data publikacji:
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce – ebook
Julita Dąbrowska
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategie Szachowych Mistrzów w Biznesie – ebook
Michał Kanarkiewicz
Poznaj strategie szachowych mistrzów i wdrażaj je w swoim biznesie, by móc powiedzieć „szach-mat” konkurencji. Według badań Leinwanda i Mainardiego aż 92% menedżerów ma problem z wyznaczaniem i wdrażaniem strategii. Dlatego poza teorią, inspiracjami i case-study prosto z największych firm dostaniesz tu zestaw narzędzi, wskazówek i ćwiczeń. A dzięki nim zaczniesz wdrażać skuteczne strategie w swojej...Data dostępności:
Data publikacji:
Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu – audiobook
Robert Zych Agnieszka Zych
" Dynamicznie do celu Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym,...Data dostępności:
Data publikacji:
Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań – audiobook
Robert Zych Wojciech Badura
" Z menedżera w coacha Myślą przewodnią tej książki jest przekonanie, że podstawowym zadaniem coachingu on the job jest pomoc podopiecznemu w zrealizowaniu celu, który sam sobie wyznaczył. Głęboko wierzymy, że nasi pracownicy mają lepszą od nas, szefów, intuicję co do tego, co powinni w sobie zmienić i nad czym pracować. Rolą coacha jest zatem jedynie motywowanie podopiecznych do podjęcia tej zmiany...Data dostępności:
Data publikacji:
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Robert Zych
Ręce, głowa i serce sprzedawcy „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu...Data dostępności:
Data publikacji: