co się przy
Liczba pozycji: 25
Nowoczesny Inwestor. Jak skutecznie zarabiać na nieruchomościach – audiobook
Daniel Siwiec
Proste fakty jak czerpać duże zyski z niewielkich inwestycji w nieruchomości? To właśnie w tej branży wystarczy jeden dobry deal, żeby zarobić tyle, ile niektórzy przez rok. Naucz się zarabiać na nieruchomościach. Co da Ci ta książka ? Kreatywne modele finansowania przy niewielkim kapitale Praktyczne wskazówki jak zacząć inwestować w nieruchomości Sprawdzone strategie w co i jak inwestować...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia biznesowa – audiobook
Brian Tracy
Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak bez wysiłku i pieniędzy zarabiać na nieruchomościach – audiobook
Leszek Markiewicz
Jeśli ktoś kiedyś ci powiedział, że inwestowanie w nieruchomości wymaga dużego kapitału i że nie masz po co próbować swoich sił w tej dziedzinie, to… jak najszybciej o tym zapomnij! Zarabianie na nieruchomościach obejmuje szeroki zakres działań i zapewniam cię, że każdy, jeśli tylko ma odrobinę chęci, może osiągnąć sukces na tym polu. Dzięki konkretnym technikom i sprawdzonym strategiom opisanym w...Data dostępności:
Data publikacji:
Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu – audiobook
Rory Sutherland
Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook
Beata Michalska-Dominiak Piotr Grocholiński
Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...Data dostępności:
Data publikacji:
Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku – audiobook
Agnieszka Piątkowska
VUCA menedżerze! Witaj w nowej, niepewnej rzeczywistości. Witaj, zanurz się w niej i nie utoń. Co więcej - pływaj skutecznie i kieruj innymi tak, by i oni nie utonęli - ani Twoi pracownicy, ani Twoja firma. Termin VUCA odnosi się do działania w świecie XXI wieku, w którym "stare, dobre czasy" przewidywalności, stabilności, równomiernego wzrostu i braku spektakularnych niespodzianek od losu włożyć...Data dostępności:
Data publikacji:
Everest Lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie – audiobook
Anna Sarnacka-Smith
Czy istnieją osoby stworzone do bycia liderem? Co zrobić, aby mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być skutecznym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z pracownikami, aby chcieli być przy tobie jeszcze lepsi, i jak rozmawiać z szefem, aby znaleźć porozumienie? Przywództwo to nie stanowisko, to siła charakteru. Anna Sarnacka-Smith przekonuje, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Grzegorz Kubera
Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – audiobook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon – audiobook
Duncan Clark
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa...Data dostępności:
Data publikacji: