ciekawe dlaczego
Liczba pozycji: 5
Czy naprawdę schamieliśmy? – ebook
George Orwell
Niepublikowane dotychczas w języku polskim eseje, artykuły prasowe, felietony i inne formy literackie. Czy naprawdę schamieliśmy? Rudyard Kipling - rzecznik brytyjskiego imperializmu czy wybitny, choć niedoceniany poeta? Kim byli „błotni nurkowie”? Jak dalece charakter naszego pisma świadczy o nas samych? Co mieli wspólnego Lenin i Jack London? Jakie są najpiękniejsze odmiany i gatunki...Data dostępności:
Data publikacji:
Upiór rodu Canterville'ów. Angielski z Oscarem Wilde'em – ebook
Oscar Wilde Ilya Frank
Angielski Przy Okazji! Pełny Angielski Tekst. 100% Tłumaczenia! Ucz się angielskiego czytając ciekawe książki, przygotowane według Metody Edukacyjnego Czytania Ilyi Franka ———————– Opis serii: Książki z serii Metoda Edukacyjnego Czytania Ilyi Franka służą do nauki języka angielskiego przy okazji czytania ciekawych książek w języku oryginalnym z wplecionym dosłownym polskim tłumaczeniem. Metoda...Data dostępności:
Data publikacji:
Zupa z gwoździa – ebook
Anna Onichimowska
Satyryczna powieść współczesna pełna poczucia humoru, rodem z „Monty Pythona”. Lekka, zabawna, przewrotna, pełna niespodziewanych zwrotów akcji. Trudno się od niej oderwać! Potoczne życie małżeństwa w średnim wieku zostaje zakłócone zbliżającą się w zawrotnym tempie datą przewidywanego końca świata. Pewnych wydarzeń jednak przewidzieć się nie da. Rewolucja, która przewraca do góry nogami świat Marysi...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia Negocjacji. Techniki Negocjacji i Wywierania Wpływu, Przygotowanie. Błędy. Targowanie – audiobook
Paweł Gołembiewski
CHCESZ OSIĄGAĆ SPEKTAKULARNE WYNIKI W NEGOCJACJACH CEN NIERUCHOMOŚCI? Marzą Ci się korzystniejsze porozumienia? Chcesz zarabiać więcej? Książka Biblia Negocjacji Techniki Negocjacji i Wywierania Wpływu jest wynikiem 22-letnich doświadczeń negocjatora i przedsiębiorcy: ✔ Dzięki tej książce nauczysz się negocjować skuteczniej. ✔ Rozszerzysz Twoją wiedzę i umiejętności negocjacyjne. ✔ Nauczysz...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: