ciekawe dlaczego
Liczba pozycji: 5
Pamiętnik córki seryjnego mordercy – audiobook
L.A. Detwiler
L.A. Detwiler Pamiętnik córki seryjnego mordercy Bestseller „USA Today” Ona bardzo kocha tatusia... Dlaczego ulubionym kolorem Ruby jest czerwony? I czy to możliwe, żeby zobaczyła coś, czego dziecko nigdy nie powinno oglądać? Siedmioletnia Ruby nie do końca rozumie, co tak naprawdę dzieje się w garażu tatusia pod osłoną nocy. Z biegiem lat zaczyna podejrzewać, że jej ojciec...Data dostępności:
Data publikacji:
Osadzona – audiobook
Anna Matusiak
Osadzona Historie prawdziwe Anna Matusiak Jak wiele można zapłacić za miłość? Wstrząsająca opowieść o młodej Polce odsiadującej wyrok w jednym z najsurowszych więzień na świecie. To miało być takie łatwe. Przecież już raz się udało... Omari zapewniał, że nic jej nie grozi. Za przemyt złota zapłaci najwyżej grzywnę. Magda kochała, więc wierzyła w każde słowo. Poleciała do Japonii, choć intuicja...Data dostępności:
Data publikacji:
Dzień oszusta – audiobook
Ireneusz Iredyński
Czarna literatura w czystej i doskonałej postaci. Fascynująca, a zarazem odpychająca, gdyż jej bohaterem jest człowiek skrajnie amoralny, zły. Notoryczny oszust, manipulant i wreszcie morderca. Tekst poraża obrazami ekstremalnej izolacji, osamotnienia i zatracenia. Ta świetnie napisana (debiutancka!) powieść, która wzbudziła swego czasu (lata 60-te XX wieku) wielkie emocje i kontrowersje, także i dzisiaj...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia Negocjacji. Techniki Negocjacji i Wywierania Wpływu, Przygotowanie. Błędy. Targowanie – audiobook
Paweł Gołembiewski
CHCESZ OSIĄGAĆ SPEKTAKULARNE WYNIKI W NEGOCJACJACH CEN NIERUCHOMOŚCI? Marzą Ci się korzystniejsze porozumienia? Chcesz zarabiać więcej? Książka Biblia Negocjacji Techniki Negocjacji i Wywierania Wpływu jest wynikiem 22-letnich doświadczeń negocjatora i przedsiębiorcy: ✔ Dzięki tej książce nauczysz się negocjować skuteczniej. ✔ Rozszerzysz Twoją wiedzę i umiejętności negocjacyjne. ✔ Nauczysz...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: