charakter
Liczba pozycji: 5
Marketing internetowy – ebook
Łukasz Kępiński Marcin Kordowski Damian Sałkowski Kamil Sztubecki
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi doświadczeniami. Każda...Data dostępności:
Data publikacji:
Budujemy Dom – e-wydanie – 4/2024
Magazyn budujących dom i wykonawców Budujemy Dom jest miesięcznikiem wydawanym przez AVT Korporacja od 1998 roku. Na ponad 200 stronach co miesiąc przedstawiane są krok po kroku wszystkie etapy powstawania domu jednorodzinnego od wykopu pod fundament do zawieszenia lustra w łazience. Językiem przystępnym dla niefachowców opisywane są technologie i materiały stosowane w budownictwie jednorodzinnym....Data dostępności:
Data publikacji:
Budujemy Dom – e-wydanie – 3/2024
Magazyn budujących dom i wykonawców Budujemy Dom jest miesięcznikiem wydawanym przez AVT Korporacja od 1998 roku. Na ponad 200 stronach co miesiąc przedstawiane są krok po kroku wszystkie etapy powstawania domu jednorodzinnego od wykopu pod fundament do zawieszenia lustra w łazience. Językiem przystępnym dla niefachowców opisywane są technologie i materiały stosowane w budownictwie jednorodzinnym....Data dostępności:
Data publikacji:
Istoty wirtualne. Jak fenomenologia zmieniała sztuczną inteligencję – ebook
Aleksandra K. Przegalińska
Książka ma charakter wprowadzenia do tematyki sztucznej inteligencji, a także mostów, jakie wiążą ja z nowoczesnymi i współczesnymi koncepcjami filozoficznymi. Zarówno robotyka, jak i tworzenie światów wirtualnych czy tez botów - programów imitujących ludzka komunikacje jest głęboko osadzone w rozmaitych koncepcjach filozoficznych, zwłaszcza zaś w XX-wiecznej fenomenologii. Wobec rozkwitu uczenia maszynowego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność – ebook
Ewelina Koch
"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...Data dostępności:
Data publikacji: