ceo
Liczba pozycji: 39
CEO Slayer. Pogromca prezesów – audiobook
Marcin Przybyłek
Tak jak Spiderman czuwa nad Nowym Jorkiem a Batman nad Gotham City, tak swojego superbohatera ma także Warszawa. Jest nim CEO Slayer - pogromca prezesów. Odziany w płaszcz i kapelusz, rusza na pomoc jednostkom poszkodowanym w starciu z koncernami, korporacjami oraz wszelkimi instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi. Dysponuje najnowszymi technologiami, którymi bezkompromisowo wymierza sprawiedliwość....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zostać CEO – ebook
Jeffrey J. Fox
CEO to akronim utworzony od angielskiego Chief Executive Officer (osoba sprawująca najwyższą władzę wykonawczą w firmie czy organizacji). CEO to ten, na kim spoczywa największa odpowiedzialność za powodzenie i przyszłość organizacji. Nie pozwól, aby mordercy pomysłów podcinali ci skrzydła. W całym biznesie aż się roi od takich. Mogą przybierać postać dowolnej osoby, na każdym stanowisku, każdej postury...Data dostępności:
Data publikacji:
Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company – ebook
Robert Iger
Bestseller „New York Timesa” Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie rozwijała się tak szybko. Wystarczyło jednak, że postawił na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach...Data dostępności:
Data publikacji:
Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland – ebook
Witold Kowalski
"Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie! Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, którą warto uważnie przeczytać, wyciągnąć właściwe wnioski na przyszłość, a potem mieć w zasięgu ręki, aby...Data dostępności:
Data publikacji:
The Diary of a CEO – audiobook
Steven Bartlett
To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
The Diary of a CEO – ebook
Steven Bartlett
To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudować efektywny dział marketingu? – audiobook
Piotr Golczyk
Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy...Data dostępności:
Data publikacji:
Лідер майбутнього. – ebook
Джейкоб Морґан
Про лідерство написано чимало. Але поради, що допомагали в минулому, не є робочими сьогодні та не спрацюють у майбутньому, що несе нові зміни. Джейкоб Морґан провів особисті інтерв’ю більш ніж зі 140 СЕО таких компаній, як Unilever, Mastercard, Best Buy, Oracle тощо. А також опитав понад 14 тисяч працівників цих компаній, щоб побачити, як оцінки CEO узгоджуються з поглядами їхніх підлеглих. Морґан...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zostać mistrzem marketingu – ebook
Jeffrey J. Fox
Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut....Data dostępności:
Data publikacji:
Firmy szybkiego wzrostu – ebook
Jason Lemkin Aaron Ross
Czy twoja firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego zacząć? Co robić? Jak stać się firmą szybkiego wzrostu? Nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki ani szczęśliwego zrządzenia losu. Książka zawiera receptę na sukces - na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet...Data dostępności:
Data publikacji: