cel
Liczba pozycji: 31
Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze – audiobook
Ben Renshaw
Jaki jest cel twojej pracy, twojego życia, relacji, przywództwa? W jakim celu robisz to, co robisz? Ben Renshaw, myśliciel przywództwa, mówca, trener i autor ośmiu książek, w tym LEAD! i SuperCoaching , który pomógł wielu liderom w transformacji ich zawodowego życia, udowadnia, że poznanie odpowiedzi na to proste z pozoru pytanie może dramatycznie zmienić nasze życie. Bo to cel daje powód do rozwoju,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadzieja : zbiór dramacików, monologów, dyalogów i wierszy, popierających cel "Wyzwolenia", "Eleuteryi", "Jutrzenki" oraz podobnych towarzystw – ebook
Józef Chociszewski
Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel – audiobook
Daymond John Daniel Paisner
Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel. Nie ma znaczenia, czy chodzi o rozwijanie biznesu lub wykorzystanie swojego doświadczenia i znajomości, żeby zapewnić sobie ważny awans, czy o przekonanie krnąbrnego dziecka, by wreszcie poszło spać. Każda z tych sytuacji może zakończyć się niepowodzeniem. Najczęściej wynika ono z akceptacji tego, co akurat...Data dostępności:
Data publikacji:
4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji – audiobook
Chris McChesney Sean Covey Jim Huling
Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go osiągnąć. Dlaczego więc tak wiele wspaniałych i ambitnych planów nigdy nie doczekało się realizacji? Każdy menedżer zapewne pamięta inicjatywy, które mogły przynieść firmie fantastyczny sukces, ale rozmyły się w natłoku...Data dostępności:
Data publikacji:
Historia Amuletu – ebook
Edith Nesbit
W życie dzieci ze spokojnej angielskiej rodziny (bohaterów poprzednich części: Pięciorga dzieci i "coś", Feniksa i dywanu) znowu wkracza magia. Posiadanie przez nie zaczarowanego amuletu staje się przyczyną podróży, o jakich można tylko pomarzyć - podróży w czasie. Czy dzieciom uda się zrealizować cel tych wypraw i odnaleźć zaginioną część ich talizmanu?Data dostępności:
Data publikacji:
A Niech To Żółwie Tasmana – ebook
Jack London
Opowiadanie Londona, ostatni utwór powstały przed śmiercią pisarza, liczy zaledwie kilkadziesiąt stron. Nie ma w nim wartkiej akcji, frapujących przygód trzymających w napięciu (te pojawiają się jedynie w retrospekcjach). A jednak czyta się tę książeczkę z prawdziwym zainteresowaniem, bo autor, prezentując nam sylwetki dwóch braci, Toma i Fryderyka, ustawicznie prowokuje nas do odpowiedzi na pytanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Mieszczanin Szlachcic – ebook
Molier
Mieszczanin szlachcicem to jedna z najsławniejszych i najśmieszniejszych komedii Moliere`a a zarazem nieśmiertelne studium ludzkiego snobizmu. Główny bohater, mieszczanin Jourdain, postanawia dostać się do wyższych sfer. Gotów jest popełnić każdą niedorzeczność i głupstwo, aby tylko osiągnąć swój cel. Między innymi opłaca drogich nauczycieli, od których ze zdumieniem dowiaduje się, że przez 40 lat...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nawyki milionerów. Droga do bogactwa i sukcesu – audiobook
Dean Graziosi
Odnoszenie imponujących sukcesów i zdobywanie wielkich pieniędzy wydaje się wyjątkowo skomplikowane. Zdecydowanej większości ludzi to się po prostu nie udaje! Trzeba mieć sporo szczęścia i dobre znajomości, a i tak nie gwarantuje to pomyślnego rezultatu. Owszem, czasami słyszy się o przeciętniakach, którzy mozolnie, krok po kroku pięli się w górę, aby w końcu dzięki nadludzkiemu wysiłkowi osiągnąć...Data dostępności:
Data publikacji:
Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa – audiobook
Christopher Hadnagy Paul Ekman
Człowiek jest istotą społeczną. To zrozumiałe, że każda część ciała informuje o emocjach danej osoby. Umiejętność świadomego korzystania z komunikacji niewerbalnej pomaga w zrozumieniu odczuć rozmówcy. Pomaga też w dostrzeżeniu dyskomfortu, a nawet zauważeniu ukrywanych emocji, takich jak gniew, radość, strach czy smutek. Zdolność do rozpoznawania tych oznak i ich prawidłowa interpretacja z pewnością...Data dostępności:
Data publikacji: