cel
Liczba pozycji: 27
To jest marketing! – audiobook
Seth Godin
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...Data dostępności:
Data publikacji:
Imperium bólu – audiobook
Patrick Radden Keefe
Bracia Arthur, Raymond i Mortimer Sacklerowie w ciągu kilku dekad zbudowali imperium. Niczym Medyceusze obejmowali mecenatem artystów, a setki milionów dolarów przeznaczali na filantropię. Najstarszy stał za sukcesem Valium i komercjalizacją rynku farmaceutycznego. Braciom podarował firmę Purdue Frederick – zbili na niej fortunę, lecz na zawsze pogrzebali dobre imię Sacklerów. Majątek rodziny szacowano...Data dostępności:
Data publikacji:
Mapa Agile & Scrum. Jak się odnaleźć jako Scrum Master – audiobook
Mateusz Żeromski
Lepiej, szybciej, skuteczniej! SCRUM , czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji:
Sukcesy samouków - Królowie wielkiego biznesu – audiobook
Andrzej Moszczyński
Każdy z nas jest niepowtarzalny i wyjątkowy. Wszyscy rodzimy się z naturalną ciekawością świata, pragnieniem odkrywania, poznawania i tworzenia. Jak to się dzieje, że ta wyjątkowość, kreatywność, radość i swoboda ekspresji zatracają się gdzieś podczas dorastania i przypadającej na ten czas edukacji szkolnej? Czy powszechne systemy edukacji oparte na oświeceniowym przekonaniu, że wszyscy przychodzimy...Data dostępności:
Data publikacji:
Motywacje lidera – audiobook
Patrick Lencioni
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc liderom zrozumieć, dlaczego w ogóle objęli rolę przywódczą i co mogą zrobić, by dobrze się w niej realizować. Pisząc „Motywacje lidera” prawdopodobnie najbardziej...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes relacji w systemie MLM. Część 3. Sekretne słowa-klucze – audiobook
Renata Zarzycka
Sekretne słowa klucze. Biznes relacji w systemie MLM cz.3 Co daje Ci ten audiobook? Z audiobooka Sekretne słowa klucze dowiesz się jak wielką moc sprawczą mają słowa. Słowa są jak kręgi na wodzie, które zataczając coraz większe koła, urzeczywistniają się w coraz większej przestrzeni. Ta przestrzeń to nasze myśli, które coraz częściej i konkretniej kierują się do realizacji naszego zamierzenia...Data dostępności:
Data publikacji: