Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

budowanie

Liczba pozycji: 53
  • CENA NEXTO

    Relacje sieciowe urzędu gminy. Budowanie przewagi kooperacyjnej – ebook

    Marcin Flieger  

    W ostatnich dekadach otoczenie organizacji uległo głębokiej transformacji, a kluczową rolę odgrywa wielokierunkowa współzależność podmiotów. Partnerzy coraz częściej podejmują działania wspólne, tworząc tzw. sieci międzyorganizacyjne. Zrozumienie i wyjaśnienie uwarunkowań ich funkcjonowania stanowi obecnie istotne wyzwanie w obszarze zarządzania strategicznego. W książce pogłębiona została problematyka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku – ebook

    Marek Kozłowski  

    Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 68,38 zł 75,98 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,38 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Budowanie związków z klientami na rynku business to business – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketingu relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,29 zł 16,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,29 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Jak budować biznes sieciowy bez kapitału? – ebook

    Marcin Zelek  

    Budowanie biznesu sieciowego bez konieczności posiadania własnego kapitału jest jak najbardziej możliwe. W tej książce znajdują się skuteczne i sprawdzone metody, które zostały przetestowane przez setki osób.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,34 zł 40,38 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,34 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie – ebook

    Marta Makara-Studzińska  

    Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji. Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,13 zł 21,25 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,13 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Mass Effect 2 - Atlas Świata poradnik do gry – ebook

    Jacek "Stranger" Hałas  

    Atlas świata stanowi uzupełnienie do głównego poradnika do gry Mass Effect 2, skupiając się na dokładnym omówieniu jej najważniejszych elementów. Całość podzielona została na cztery zasadnicze części Mass Effect 2 - atlas świata - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Nowa a importowana postać (Podstawy) Szturmowiec (Klasy i moce postaci) Budowanie pozytywnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,01 zł 8,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,01 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Wielka Polska – ebook

    Rafał A. Ziemkiewicz  

    Czas Unii Europejskiej w schumanowskim kształcie się skończył. Rozpoczęło się budowanie federacyjnego tworu, w którym Polska otrzymawszy łatkę nacjonalistycznego, łamiącego prawo oszołoma została wyoutowana z grupy państw zasługujących na suwerenność. Strach przed obniżeniem słupków sondażowych „zmusza” kolejnych rządzących do ślepego podporządkowywania się europejskiej władzy, nawet jeśli logika...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,44 zł 44,93 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook

    Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska   Krystyna Iwińska-Knop  

      Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Opowieści w marketingu – ebook

    Jacek Szlak  

    Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,42 zł 31,58 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,42 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing w praktyce – ebook

    Mirko Düssel  

    Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,09 zł 18,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,09 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 53

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA