Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

budżet

Liczba pozycji: 7
  • CENA NEXTO

    Budżet obywatelski Białej Podlaskiej – ebook

    Andrzej Halicki  

    Książka stanowi źródło wiedzy o Budżecie Obywatelskim Białej Podlaskiej. W opracowaniu omówiono reguły, tryb oraz etapy przeprowadzenia konsultacji społecznych w tej formie. Poszczególne rozdziały poświęcono analizie wszystkich dotychczasowych edycji budżetu partycypacyjnego. Publikacja zawiera również propozycje zmian w Budżecie Obywatelskim 2024 oraz zestawienia wybranych aspektów budżetu obywatelskiego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,34 zł 40,38 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,38 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Finanse publiczne i prawo finansowe. Wydanie 3 – ebook

    Artur Nowak-Far   Małgorzata Frysztak   Agnieszka Mikos-Sitek   Robert Oktaba   Anna Partyka-Popiela   Piotr Zapadka  

    Opracowanie " Finanse publiczne i prawo finansowe " omawia zagadnienia współczesnego systemu finansów publicznych w Polsce. Autorzy skupili się na kilku obszarach tematycznych , są to:zagadnienia ekonomiczne w teorii finansów publicznych,nauka o pieniądzu oraz funkcje banku centralnego,zagadnienia prawa bankowego,budżet państwa oraz budżet jednostek samorządu terytorialnego,zagadnienia prawa podatkowego,sprawność...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 107,10 zł 119,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,10 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Biblia content marketingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Biblia content marketingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,20 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Bractwo – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Bractwo – audiobook

    John Grisham  

    Czytelnicy thrillerów prawniczych, którzy lubią śledzić sprawy sądowe, znajdą w tej książce coś dla siebie. Fani powieści sensacyjnych również. A ci, którzy lubią oba te gatunki, będą zachwyceni. Jeden uchylał się od płacenia podatków, drugi wyprowadził pieniądze z klubu bingo, trzeci prowadził samochód po wpływem alkoholu. Razem wylądowali w więzieniu. I razem mogą zarobić wielką kasę. Trumble,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,31 zł 45,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Organizacja konferencji naukowych – ebook

    Mariola Antczak   Grzegorz Czapnik  

    Publikacja stanowi innowacyjną i ciekawą propozycję całościowego ujęcia problematyki konferencji naukowych. Autorzy na podstawie analizy stanu badań przedstawili piętnaście zagadnień teoretycznych stanowiących o istocie problemu. Omówili m.in. typologie i formy spotkań naukowych, formy wystąpień naukowych, składowe procesu organizacji konferencji (komitety, budżet, zaproszenia, publikacje, ewaluację...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,71 zł 27,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook

    Krzysztof Wadas  

    Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,94 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA