Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

brand

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO

    Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook

    Katarzyna Żyminkowska   Joanna Wiechoczek   Małgorzata Kieżel  

    Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational  drivers.  Customer  engagement  in  this  book  refers  to  the  engagement  of  individual customers, that is, consumer...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Human Capital in Hotel Industry – ebook

    Ewa Wszendybył-Skulska  

    „(...) The issue of the work is embedded in the mainstream of modern capital practice management in the hospitality industry. The author of the work, in a consequent managerial approach, focused her attention on the importance of employee innovation, human capital profitability and estimation of its ad­ded value in hotel strategic development. The work provides answers to the fundamental questions...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,00 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA