bogaty
Liczba pozycji: 24
Bogaty ogrodnik – ebook
John Soforic
Jak zapewnić sobie życie w warunkach finansowej swobody? Czym jest dobrobyt i w jaki sposób można go osiągnąć? Bez pieniędzy tracimy kontrolę nad własnym życiem. Ich wartość uświadamiamy sobie dopiero wtedy, gdy ich brakuje i zaczynamy odczuwać lęk przed przyszłością. Zdobyć bogactwo chcą wszyscy, jednak nie każdy podejmuje decyzje, dzięki którym zaczyna gromadzić odpowiednie zaplecze finansowe....Data dostępności:
Data publikacji:
Bogaty albo biedny. Po prostu różni mentalnie – ebook
T. Harv Eker
„Bogaty albo biedny“ ujawnia brakujące ogniwo między pragnieniem sukcesu a jego osiągnięciem! Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektórzy łatwo dochodzą do majątku, a inni mają ciągłe problemy, żeby związać koniec z końcem? Czy ta różnica wynika z ich wykształcenia, inteligencji, umiejętności, wyczucia czasu, nawyków zawodowych, kontaktów, odrobiny szczęścia, czy też może z zawodu, biznesu albo...Data dostępności:
Data publikacji:
Algorytmika dla studenta i technika programisty INF.04 – ebook
Jerzy Kluczewski
Książka „Algorytmika dla studenta i technika programisty” to podręcznik, dzięki któremu czytelnik, bez względu na stopień zaawansowania, zrozumie podstawowy myślenia algorytmicznego. Książka wprowadza w tajniki programowania poprzez zrozumienie zasad projektowania metod rozwiązywania prostych jak i skomplikowanych problemów za pomocą komputera. Dla ułatwienia nauki autor przedstawia bogaty zestaw...Data dostępności:
Data publikacji:
Innowacje w zarządzaniu. Nowe ujęcie – ebook
Teresa Kraśnicka
Książka zawiera: bogaty przegląd definicji i modeli innowacji zarządczych i sposoby ich pomiaru, pierwszy tak obszerny przegląd kierunków badań dotyczących management innovation prowadzonych na świecie i ich wyniki, wyniki własnych badań empirycznych, przeprowadzonych na próbie polskich przedsiębiorstw. Jest to relatywnie nowe podejście do innowacyjności, traktujące zarządzanie jako obszar,...Data dostępności:
Data publikacji:
Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne – ebook
Agnieszka Malarewicz
Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę...Data dostępności:
Data publikacji:
Kalkulacje finansowe – ebook
Mieczysław Sobczyk
Nie jest wcale przesadne stwierdzenie, że znajomość kalkulacji finansowych jest niezbędna nie tylko specjalistom z bankowości i finansów, ale również tym wszystkim, którzy studiują mikro- i makroekonomię, zarządzanie, rachunkowość, marketing, lub działają w rożnych obszarach praktyki gospodarczej. Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie – możliwie przystępnie i zrozumiale – zasad i metod...Data dostępności:
Data publikacji:
Packet Tracer dla młodych adminów – ebook
Jerzy Kluczewski
PACKET TRACER DLA MŁODYCH ADMINÓW – Wiadomości zaawansowane, to zbiór scenariuszy oraz symulacji sieciowych dla użytkowników posiadających już co najmniej podstawową wiedzę z sieci komputerowych i doświadczenie w pracy związanej z administracją podstawowymi urządzeniami tworzącymi architekturę sieci. Symulacje zostały przygotowane w taki sposób, aby rozwijać wiedzę przedstawioną już w poprzednich książkach...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawdziwa Historia Internetu - wydanie III rozszerzone – ebook
Marek Pudełko
„Prawdziwa historia Internetu” to obszerne źródło wiedzy o Internecie i jego ewolucji. Przedstawia ojców Internetu, ukazuje jak powstały pierwsze sieci i jak się rozwijają do dnia dzisiejszego. Ze szczegółami opisano najważniejsze usługi, protokoły i programy, dzięki którym łatwo i sprawnie ludzie wymieniają pliki, rozmawiają, dzielą się wiedzą i przeżyciami, czyli po prostu surfują po sieci. Książka...Data dostępności:
Data publikacji:
Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem – ebook
Justyna Anders-Morawska Wawrzyniec Rudolf
W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk – ebook
Robert Stępowski
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...Data dostępności:
Data publikacji: