blue
Liczba pozycji: 5
Monday or Tuesday – ebook
Virginia Woolf
A woman looks at the mark on the wall and ponders the whims of thoughts and opinions; a series of couples is captured by nostalgia for their past as they stroll among the vibrant colors of Kew Gardens; the heron flies high above cities and towns, lakes and mountains, and below life continues in all its abundance; and blue and green are given in words.Data dostępności:
Data publikacji:
Podwójny blef – ebook
Agnieszka Bruckner
Siedemnastoletnia Chloe Blue, aby odciąć się od traumatycznych wydarzeń, przeprowadza się do ojca mieszkającego w Morro Bay, gdzie ma skończyć liceum. W nowym miejscu planuje się nie wychylać i w spokoju przetrwać ostatni rok nauki, lecz szybko okazuje się, że to niemożliwe. Już pierwszego dnia staje się nowym celem szkolnej hejterki. Nastolatka wydaje się jednak nie przejmować wiszącym nad jej głową...Data dostępności:
Data publikacji:
Współczesna natura – ebook
Derek Jarman
[O KSIĄŻCE] „Współczesna natura” to dziennik Dereka Jarmana, obejmujący okres od stycznia 1989 roku do września 1990 roku. Chorujący na AIDS artysta uprawiał w tamtym czasie postmodernistyczny ogród w Prospect Cottage, który do dziś pozostaje jednym najważniejszych i najbardziej osobliwych dzieł jego życia. „Współczesna natura” to zarazem dziennik ogrodniczy, jak i medytacja Jarmana nad własnym...Data dostępności:
Data publikacji:
10 minut uważności – audiobook
Goldie Hawn Wendy Holden
Zachwyć swoje dziecko rzeczywistością! Czy nosisz w sercu wspomnienie tej przejmującej radości, kiedy wreszcie nauczyłeś się jeździć na rowerze? Czy pamiętasz jak cudowny, wielki i niezbadany był świat, kiedy byliśmy dziećmi? Czy pragniesz, by twoje dziecko wspominało swoje dzieciństwo jeszcze lepiej? Niestety - dziś nasze dzieci są przytłoczone, zestresowane i nadmiernie pobudzone. Wiele z nich zmaga...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – audiobook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji: