bliskie
Liczba pozycji: 5
Lady Susan – ebook
Jane Austen
Lady Susan to książka ukazująca wyrachowane postępowanie kobiety w czasach, gdy nie miały one za dużo do powiedzenia. Tytułowa bohaterka bawi się uczuciami adorujących ją mężczyzn, rani swoim postępowaniem bliskie jej osoby. Wszystko po to, by zaspokoić swoją niepohamowaną próżność. Nie ma znaczenia, kto staje się jej potencjalną ofiarą. Ważne, że łapie haczyk i dostarcza młodej wdowie wrażeń.Data dostępności:
Data publikacji:
Opactwo Northanger – ebook
Jane Austen
Przemiła i nieco naiwna Katarzyna Morland zostaje zaproszona przez zaprzyjaźnione z jej rodziną bezdzietne małżeństwo Allenów jako towarzyszka pobytu w Bath, modnym uzdrowisku, do którego przyjeżdżano pokazać się, odświeżyć stare, nawiązać nowe znajomości i brać udział w balach. Podczas jednego z nich dziewczyna poznaje przystojnego Henryka Tilneya, a wkrótce też jego młodszą siostrę Eleonorę. Rodzeństwo...Data dostępności:
Data publikacji:
Comfort food po Polsku – ebook
Anna Zyśk
Comfort food to jedzenie dla ciała i duszy! Przypomnij sobie ukochane dania z dzieciństwa, miłe chwile spędzone w kuchni z mamą lub babcią. Ta książka to zbiór tradycyjnych polskich przepisów, które smakują domem, przywołują wspomnienia i podnoszą na duchu zawsze, gdy tego potrzebujesz. Dzięki tej książce: zawsze będziesz mieć pod ręką przepisy na poprawiające nastrój potrawy: pierogi na słodko...Data dostępności:
Data publikacji:
Serniki słodkie i wytrawne – ebook
Renata Czelny-Kawa
" „Serniki słodkie i wytrawne” Renaty Czelny-Kawa to książka kulinarna. Znajdziemy tu całą galerię przepisów na serniki słodkie, ale także i na te w wersji słonej. Autorka - od dziecka zakochana w sernikowych słodkościach - raczy nasze oczy sernikami o zaskakujących połączeniach smakowych. Są tu serniki owocowe, kawowe, z kajmakiem, z lawendą, z kasztanami i chilli, cytrusowe, z włoskim...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: