biznesowe
Liczba pozycji: 25
How to write a business email - jak pisać emaile biznesowe – ebook
Bartosz Zieleźnik Prochor Aniszczuk
Seria kieszonkowych poradników językowo-biznesowych pomoże Ci poszerzyć słownictwo i wiedzę w różnych dziedzinach. Książeczki zawierają tematycznie zgromadzone pojęcia i zagadnienia, a także ich tłumaczenia. Bądź specjalistą w swojej dziedzinie, również w kręgach obcojęzycznych!Data dostępności:
Data publikacji:
Biznesowe słownictwo i formuły konwersacyjne po angielsku – ebook
Anna Piekarczyk
Niniejsza książka zawiera najważniejsze słownictwo i formuły konwersacyjne potrzebne w anglojęzycznym świecie biznesu. Przeznaczona jest dla osób znających słabo język angielski, ale również dla tych, którzy bardzo dobrze władają tym językiem. Książka skierowana jest do menedżerów, ekonomistów, specjalistów, dyrektorów, pracowników międzynarodowych firm, studentów, oraz do wszystkich, którym w pracy...Data dostępności:
Data publikacji:
Parkiet – e-wydanie – 108/2024
Największy w Polsce newsroom gospodarczy zbiera, analizuje i zgłębia dla Państwa najważniejsze informacje ze świata finansów. Codzienne wydanie „Parkietu” , sześć dni w tygodniu, to kilkadziesiąt artykułów o emitentach, instytucjach finansowych, gospodarce. To również opinie, felietony i wywiady z najważniejszymi ludźmi krajowej i globalnej finansjery.Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 9,98 zł
Opinie o produkcie10,50 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,50 zł- Dostęp online EPUB
- EPUB
- MOBI
- Dostęp online PDF
Gazeta Pomorska - Włocławek – e-wydanie – 121/2024
Gazeta Pomorska jest jednym z największych dzienników regionalnych w Polsce. Swoim zasięgiem obejmuje województwo kujawsko-pomorskie oraz kilka gmin województw ościennych. Codziennie porusza tematy najważniejsze dla mieszkańców regionu. Publikuje aktualne wydarzenia, inicjuje akcje społeczne, kulturalne i biznesowe, aktywnie uczestniczy w życiu społeczności.Data dostępności:
Data publikacji:
Gazeta Pomorska - Bydgoszcz – e-wydanie – 121/2024
Gazeta Pomorska jest jednym z największych dzienników regionalnych w Polsce. Swoim zasięgiem obejmuje województwo kujawsko-pomorskie oraz kilka gmin województw ościennych. Codziennie porusza tematy najważniejsze dla mieszkańców regionu. Publikuje aktualne wydarzenia, inicjuje akcje społeczne, kulturalne i biznesowe, aktywnie uczestniczy w życiu społeczności.Data dostępności:
Data publikacji:
Gazeta Pomorska - Inowrocław – e-wydanie – 121/2024
Gazeta Pomorska jest jednym z największych dzienników regionalnych w Polsce. Swoim zasięgiem obejmuje województwo kujawsko-pomorskie oraz kilka gmin województw ościennych. Codziennie porusza tematy najważniejsze dla mieszkańców regionu. Publikuje aktualne wydarzenia, inicjuje akcje społeczne, kulturalne i biznesowe, aktywnie uczestniczy w życiu społeczności.Data dostępności:
Data publikacji:
Gazeta Pomorska - Toruń – e-wydanie – 121/2024
Gazeta Pomorska jest jednym z największych dzienników regionalnych w Polsce. Swoim zasięgiem obejmuje województwo kujawsko-pomorskie oraz kilka gmin województw ościennych. Codziennie porusza tematy najważniejsze dla mieszkańców regionu. Publikuje aktualne wydarzenia, inicjuje akcje społeczne, kulturalne i biznesowe, aktywnie uczestniczy w życiu społeczności.Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski w samochodzie. W pracy – audiobook
Edgard
Angielski w samochodzie W pracy: - ponad 70 minut nagrań profesjonalnych lektorów - 16 lekcji tematycznych - aktualne i przydatne zagadnienia, m.in. rozmowa o pracę, spotkania biznesowe, podwyżka, awans - niezbędne słowa i zwroty związane z pracą i karierą - teksty oraz dialogi pokazujące użycie języka w praktyce - pytania sprawdzające zrozumienie tekstów. Z kursem Angielski w samochodzie...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji – audiobook
Ewa Wilmanowicz
Poznaj cechy prawdziwego lidera Przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej Naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego By roztaczać szefa czar. Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym,...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji: