biznes w internecie
Liczba pozycji: 3
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność – ebook
Ewelina Koch
"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Web 2.0. Szanse i zagrożenia – ebook
Opracowanie zbiorowe
Niniejsza publikacja stanowi głos w dyskusji, której celem jest przedstawienie różnych spojrzeń na dobrodziejstwo i zagrożenia sieci. Materiały w niej zawarte są odzwierciedleniem tematów powyżej tylko zasygnalizowanych i ukazują różnorodność problematyki Internetu we współczesnej „płynnej nowoczesności”, jak zagrożenia związane z komunikacją internetową (tekst A. Fiałkowskiej, ochrona prywatności...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords – ebook
Damian Sałkowski
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...Data dostępności:
Data publikacji: