Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

biznes w internecie

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    CzasNaE-Biznes – ebook

    Piotr Majewski  

    Poznaj sprawdzone i skuteczne metody zarabiania w Internecie, spisane na 652 stronach przez specjalistę od marketingu internetowego. Musisz mieć tę książkę, jeżeli: - Masz palące pragnienie posiadania w Internecie dochodowego biznesu, który automatycznie będzie przynosił Ci dodatkowe dochody. - Chcesz prowadzić swoją firmę, ale nie wiesz, od czego zacząć i w co się zaangażować, bo po prostu nie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,03 zł 26,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,03 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Poradnik przyszłego emeryta Jak obliczyć kapitał początkowy – ebook

    Infor Biznes  

    Kolejne pomysły polityków każą bać się o wysokość przyszłej emerytury. Tym ważniejsze i pilniejsze jest zgromadzenie wszystkich dokumentów, które pozwolą wyliczyć tzw. kapitał początkowy, niezbędny do wyliczenia świadczenia. W naszym poradniku podpowiadamy gdzie szukać tych dokumentów i co robić, jeśli zaginęły lub zostały zniszczone. Wtedy mogą pomóc świadkowie. Piszemy także jakie fakty z przeszłości...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,11 zł 17,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,11 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ebiznesplanowanie – ebook

    Paweł Krzyworączka   Piotr Krzyworączka  

    Jak brak jednej decyzji może wykończyć Twój internetowy biznes… zanim na dobre się rozkręci. Prawdopodobnie gdzieś w Twojej głowie tli się pomysł osiągnięcia tak spektakularnego sukcesu w Internecie, jakim pochwalić może się Maciej Popowicz, założyciel portalu Nasza-klasa.pl, czy nowo wschodzące gwiazdy Internetu — założyciele takich portali jak: Spryciarze.pl, ZnanyLekarz.pl, Gastronauci.pl. Pomysłodawcy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,80 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – ebook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA