Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

biuletyn

Liczba pozycji: 3
  • Jak to było możliwe? O powstawaniu Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie – ebook
    CENA NEXTO

    Jak to było możliwe? O powstawaniu Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie – ebook

    Katarzyna Matul  

    Książka Katarzyny Matul poświęcona I Międzynarodowemu Biennale Plakatu, które miało miejsce w Warszawie w 1966 roku jest interesującą monografią wydarzenia. Biennale mając wielkie znaczenie dla środowiska polskich plakacistów wpisywało się w szerszą politykę kulturalną Polski okresu późnego Gomułki. Odwilż już odeszła a zbliżał się rok 1968. Polska szkoła plakatu, o której wiele mówiono, stała się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,50 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Jak kierując ludźmi unikać porażek i powielać sukcesy – ebook

    Ryszard Pieńkowski  

    Czy jako menedżer chcesz mieć coraz więcej radości z kierowania ludźmi? Co musisz wiedzieć, aby osiągnąć sukces? Czego powinieneś się wystrzegać? Odpowiedzi m.in. na te pytania, zebrane w przyjaznej formie poradnika, udziela Ryszard Pieńkowski, założyciel i właściciel Inforu. Wszystkie oparte są na doświadczeniu autora, zdobytym w ciągu 50 lat kierowania ludźmi, w tym 35 lat zarządzania własną firmą....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,50 zł 45,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Polskie agencje prasowe w rozwoju historycznym. Kontekst polityczny, ewolucja modelu oraz technik przekazu informacji – ebook

    Renata Piasecka–Strzelec  

    Niniejsze opracowanie to pierwsze w literaturze przedmiotu kompendium wiedzy ukazujące genezę i rozwój polskich agencji prasowych, od tworzenia zalążków tych instytucji aż do chwili obecnej. Jest to zarazem synteza podsumowująca stulecie istnienia rodzimych agencji prasowych. W opracowaniu prześledzono proces ewolucji polskich agencji prasowych, od agencji telegraficznych do agencji elektronicznych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,20 zł 18,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA