big
Liczba pozycji: 10
English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko – audiobook
Beata Błaszczyk
Poszerz zasób słownictwa z branży IT i naucz się poprawnie je wykorzystywać! Obecnie język angielski jest nieodłącznym elementem świata IT. Większość producentów oprogramowania oraz twórców metodyk i standardów w branży IT udostępnia materiały wyłącznie w tym języku. Ponadto wiele projektów informatycznych jest realizowanych we współpracy z ekspertami pochodzącymi z różnych krajów. Komunikacja odbywa...Data dostępności:
Data publikacji:
Jawność i jej ograniczenia. Idee i pojęcia. Tom 1 – ebook
Grażyna Szpor
Pierwszy tom monografii Jawność i jej ograniczenia jest teoretycznym wprowadzeniem i swoistym przewodnikiem po całej monografii. Ma ułatwić czytelnikom śledzenie linii argumentacji i uchwycenie istotnych wątków powracających w następnych częściach. Zawiera syntetyczną charakterystykę procesu jurydyzacji jawności i jej ograniczeń oraz pogłębiającego się rozproszenia regulacji. Ukazuje możliwe pułapki...Data dostępności:
Data publikacji:
Rok 1984 – audiobook
George Orwell
Futurystyczna antyutopia o licznych podtekstach politycznych - najgłośniejsze dzieło Georga Orwella, z biegiem czasu nabrało proroczy wymiar. Powieść opisuje Londyn w niezbyt odległej przyszłości, gdzie życie jednostek zostaje podporządkowane wszechpotężnej władzy państwa. Główny bohater Winston Smith - członek Zewnętrznej Partii, pracownik Ministerstwa Prawdy, zajmuje się on ciągłym „aktualizowaniem”...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet. Przetwarzanie danych osobowych. Processing of personal data – ebook
Kamil Czaplicki Grażyna Szpor Renata Klara Dygaszewicz Paweł Fajgielski Bogdan Fischer Małgorzata Ganczar Agnieszka Gryszczyńska Maciej Kiedrowicz Ewa Marzec Aleksandra Monarcha-Matlak Elżbieta Niezgódka Małgorzata Olszewska Stanisław Piątek Piotr Pieńkosz Piotr Ryguła Marlena Sakowska-Baryła Sebastian Sikorski Bolesław Szafrański Marek Świerczyński Krzysztof Świtała Wojciech Rafał Wiewiórowski Martyna Wilbrandt-Gotowicz Kajetan Wojsyk
Przetwarzanie danych osobowych jest od półwiecza przedmiotem regulacji prawnych, zmieniających się w miarę rozwoju społeczeństwa informacyjnego, skupionego na zmniejszaniu niepewności. W kształtowaniu standardów ochrony godności osób, których dane są przetwarzane, Europa jest liderem. Umacniają to unijne regulacje z 2018 roku, eksponując mniej wymogi formalne a bardziej zasadę rozliczalności administratorów...Data dostępności:
Data publikacji:
Rejestry publiczne. Jawność i interoperacyjność – ebook
Agnieszka Gryszczyńska
Monografia ukazuje regulację jawności zasobów rejestrowych i jej ograniczeń oraz możliwości racjonalnego wykorzystania interoperacyjności elektronicznych rejestrów publicznych. Uwzględniono w niej aktualne problemy wynikające z informatyzacji zasobów informacyjnych i stosowania środków komunikacji elektronicznej. Analizie poddano przepływ i wymianę danych między rejestrami, spełnianie przez rejestry...Data dostępności:
Data publikacji:
Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych – ebook
Maria Królikowska-Olczak Beata Pachuca-Smulska Wioleta Baranowska-Zając Magdalena Brodawka Szymon Michał Buczyński Anna Chodorowska Katarzyna Ciućkowska-Leszczewicz Anna Franusz Katarzyna Frączak Anna Górczyńska Anna Górska Michał Hejbudzki Maria Jasińska Agnieszka Korzeniowska-Polak Jerzy Krzynówek Jacek Kudła Ewa Lewandowska Sylwia Łazarewicz Agnieszka Malarewicz-Jakubów Kamil Olczak Irena Ozimek Wiesław Pływaczewski Natalia Przeździecka-Czyżewska Jakub Rzymowski Agata Sobusiak Edyta Sokalska Renata Tanajewska Magdalena Zielińska Jakub Jan Zięty
Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świadczeń tzw. świadczenia wyłącznie elektroniczne, ale stał się impulsem do dyskusji na temat przyszłości prawa konsumenckiego w społeczeństwie informacji, wiedzy i...Data dostępności:
Data publikacji:
E-sąd. E-finanse. E-praca – ebook
Kinga Flaga-Gieruszyńska Jacek Gołaczyński Dariusz Szostek Aneta Arkuszewska Marcin Białecki Kamila Brylak-Hudyma Adam Drozdek Fursa Yevgen Ivanovich Ewa Kowalewska Beata Kucia-Guściora Aleksandra Nadolska Kamila Naumowicz Marta Otto Aleksander Panasiuk Krystyna Rogala Paulina Rotter Kamil Szpyt Jacek Wantoch-Rekowski D. Fursa Svitlana Yaroslavovna
Publikacja jest kontynuacją dyskusji nad przyszłością polskiego rynku usług publicznych oraz wybranych obszarów rynku towarów i usług w dobie postępujących przemian technicznych i cywilizacyjnych . Jest odpowiedzią na rozważania dotyczące nie tylko prawa cywilnego procesowego, w obszarze państwowego wymiaru sprawiedliwości czy też alternatywnych form rozwiązywania sporów cywilnych, ale również analizą...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – audiobook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: