big
Liczba pozycji: 9
English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko – audiobook
Beata Błaszczyk
Poszerz zasób słownictwa z branży IT i naucz się poprawnie je wykorzystywać! Obecnie język angielski jest nieodłącznym elementem świata IT. Większość producentów oprogramowania oraz twórców metodyk i standardów w branży IT udostępnia materiały wyłącznie w tym języku. Ponadto wiele projektów informatycznych jest realizowanych we współpracy z ekspertami pochodzącymi z różnych krajów. Komunikacja odbywa...Data dostępności:
Data publikacji:
Blondynka na Hawajach – audiobook
Beata Pawlikowska
Producentem audiobooka jest PRL Studio. Marzyłam o tym od czasów szkoły średniej, kiedy po raz pierwszy usłyszałam nazwę Mauna Kea. Te dwa słowa brzmiały dla mnie magicznie. Mauna Kea – Biała Góra, najwyższy szczyt świata o wysokości ponad 10 000 metrów. Tajemniczy wulkan wyrastający z dna oceanu, święty dla rdzennych Hawajczyków. Wyruszyłam wreszcie w podróż na Hawaje! Przez wulkany, czarne...Data dostępności:
Data publikacji:
Ghostwriter – audiobook
Steffen Jacobsen
Mroźna zima, duńska wyspa, tajemnice przemysłu farmaceutycznego i krwawe morderstwo. Na parkingu w Zelandii Północnej dyrektor jednego z wiodących światowych koncernów farmaceutycznych siedzi martwy w swoim samochodzie. Kilka kilometrów dalej ghostwriter, który miał napisać jego biografię leży z kulą w głowie. Kierująca śledztwem komisarz Lene Jensen odkrywa, że istotnym elementem w sprawie jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Rok 1984 – audiobook
George Orwell
Futurystyczna antyutopia o licznych podtekstach politycznych - najgłośniejsze dzieło Georga Orwella, z biegiem czasu nabrało proroczy wymiar. Powieść opisuje Londyn w niezbyt odległej przyszłości, gdzie życie jednostek zostaje podporządkowane wszechpotężnej władzy państwa. Główny bohater Winston Smith - członek Zewnętrznej Partii, pracownik Ministerstwa Prawdy, zajmuje się on ciągłym „aktualizowaniem”...Data dostępności:
Data publikacji:
Wiecznie młodzi, czyli pokolenie mocy – audiobook
Joanna Pogorzelska
Starość? Jaka starość! Ja dopiero zaczynam żyć! Power Generation. Pokolenie mocy. To właśnie oni – polscy pięćdziesięciolatkowie. Silni, energiczni, optymistyczni. Z apetytem na życie i wielkimi planami. Wbrew stereotypom. To ludzie, którzy mają prawdziwy power i udowadniają, że życie jest piękne bez względu na wiek. Bohaterami rozmów, przeprowadzonych przez Joannę Pogorzelską, są ludzie z różnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Kwiaty z cukru – ebook
Antoine Laurain
Maszynopis książki wysłanej do wydawnictwa przez tajemniczego autora działa jak przepowiednia. Czy to jedynie zaskakujący zbieg okoliczności? Czasem fikcja kreuje rzeczywistość… Życie Violaine Lepage, znanej paryskiej redaktorki, dyrektorki działu prozy francuskiej w dużym wydawnictwie, po wybudzeniu ze śpiączki, w którą zapadła po wypadku lotniczym, przybiera niespodziewany obrót pod wpływem powieści...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – audiobook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: