big
Liczba pozycji: 9
Flipy od zera – audiobook
Daniel Siwiec
„To jest wielka wartość dla każdego, kto myśli o flipowaniu”. Tomasz Kućma Daniel Siwiec – w ciągu 10 lat przeprowadził ponad 200 transakcji. Każda z nich wygenerowała średni zysk 45 000 zł. Prawie wszystkie flipy przeprowadził w Lublinie, mieście liczącym niespełna 350 000 mieszkańców. Napisał tę książkę, bo tak naprawdę to flipy były tym, co dało mu finansowy sukces i pozwoliło wejść na całkiem...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowoczesny Deweloper. Jak zarabiać na inwestycjach deweloperskich – audiobook
Daniel Siwiec
CZEGO SIĘ Z NIEJ NAUCZYSZ ? Jak znaleźć właściwy teren pod inwestycje Jak liczyć opłacalność inwestycji Jak ograniczać ryzyko związane z inwestycją deweloperską Jak unikać pułapek na różnych etapach inwestycji Jak planować skuteczny marketing i sprzedaż CO CI DA TA KSIĄŻKA? Praktyczne porady od czego zacząć działanie w branży deweloperskiej Sprawdzone przykłady opłacalnych projektów...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowoczesny Inwestor. Jak skutecznie zarabiać na nieruchomościach – audiobook
Daniel Siwiec
Proste fakty jak czerpać duże zyski z niewielkich inwestycji w nieruchomości? To właśnie w tej branży wystarczy jeden dobry deal, żeby zarobić tyle, ile niektórzy przez rok. Naucz się zarabiać na nieruchomościach. Co da Ci ta książka ? Kreatywne modele finansowania przy niewielkim kapitale Praktyczne wskazówki jak zacząć inwestować w nieruchomości Sprawdzone strategie w co i jak inwestować...Data dostępności:
Data publikacji:
My Best Friend's Big Brother – ebook
Sandra Ozolin
Siedemnastoletnia Cassandra Murei mieszka sama z ojcem. Kiedy ten musi wyjechać na dwa tygodnie w delegację, dziewczyna ma spędzić ten czas u przyjaciółki Rose. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie starszy brat Rose – Collin Thompson. Collin to kapitan drużyny futbolowej i… zarozumiały dupek, który zmienia dziewczyny jak rękawiczki. On i Cassandra od razu zaczynają pałać do siebie niechęcią. W dodatku...Data dostępności:
Data publikacji:
Greatheart – ebook
Ethel M. Dell
First published in 1918. Ethel M. Dell was an English writer of popular romance novels. You will find some fascinating glimpses of the period in her books, as well as a substantial dose of romance and adventure. There were two of them as unlike as two men could be. Sir Eustace, big, domineering, haughty, used to sweeping all before him with the power of his personality. The other was Stumpy, small,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie ufaj swojej intuicji – audiobook
Seth Stephens-Davidowitz
Co nam w duszy gra? I dlaczego zwykle gra fałszywie? Autor bestsellera Wszyscy kłamią powraca, by pomóc nam żyć lepiej, bardziej efektywnie i szczęśliwie w świecie rządzonym przez big data. Decyzje są trudne, zwłaszcza te ważne, dotyczące przyszłości, osobistego szczęścia, związków i kariery. Zanim je podejmiemy, konsultujemy się z przyjaciółmi i rodziną, szukamy odpowiedzi na forach internetowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – audiobook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: