bibliografia
Liczba pozycji: 4
Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia – ebook
Andrzej Szypko
"Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia" to kompendium wiedzy na temat transakcji M&A. Zgodnie z tytułem tematem publikacji są fuzje i przejęcia przedsiębiorstw opisane z punktu widzenia dwóch stron transakcji. Andrzej Szypko w zwartym tekście przedstawia czytelnikowi ogrom wiedzy na rzeczony temat. Zaczynając od wprowadzających...Data dostępności:
Data publikacji:
Państwo Platformy – ebook
Radosław Sojak Andrzej Zybertowicz Maciej Gurtowski
Blisko 100 wykresów, tabel i rycin prezentujących stan dzisiejszej polskiej biedy, demografii, emigracji, służby zdrowia , wykorzystania funduszy europejskich, infrastruktury, innowacyjności i wielu innych aspektów na rok 2015 (i dane wstecz), często w porównaniu do krajów UE, do średniej europejskiej i do wyników Grecji. Druzgocący materiał w całości oparty o źródła, z których korzystają mainstreamowe...Data dostępności:
Data publikacji:
Medycyna ortomolekularna. Skuteczne leczenie chorób przewlekłych – ebook
Andrew W. Saul
Wśród lekarzy i pacjentów, coraz częściej dojrzewa świadomość ograniczeń medycyny konwencjonalnej. Medycyna ortomolekularna przekracza te granice i przywraca nadzieję na przyszłość poprzez dostarczanie tego, co naprawdę służy zdrowiu fizycznemu i umysłowemu człowieka. Oznacza to, że możemy chronić się przed chorobami i walczyć z nimi, stosując właściwą dietę uzupełnioną witaminami, minerałami, podstawowymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: