b f o
Liczba pozycji: 4
Wymiana informacji w sprawach podatkowych a ochrona praw podatnika – ebook
Miłosz Kłosowiak
Praca nagrodzona w konkursie Państwa i Prawa za najlepsze prace naukowe. Publikacja całościowo omawia prawa podatnika w postępowaniach dowodowych, w których zasadniczy element stanowi współpraca polskich organów podatkowych z innymi państwami w zakresie wymiany informacji. Celem owej wymiany są: • określenie prawidłowej wysokości podatku, • ustalenie rzeczywistego stanu...Data dostępności:
Data publikacji:
Ceny transferowe w czasie kryzysu – ebook
Jarosław F. Mika
Publikacja omawia ryzyka podatkowe związane z kryzysem ekonomicznym wywołanym pandemią. Przedstawia narzędzia eliminujące ryzyka, z jakimi zmierzą się podmioty powiązane w 2020 r. W książce szczególną uwagę zwrócono na metodologię identyfikacji transakcji kontrolowanej determinującej obowiązek przygotowania lokalnej dokumentacji cen transferowych, informacji o cenach transferowych TPR-C oraz...Data dostępności:
Data publikacji:
System prawa pracy. Tom XIV. Historia polskiego prawa pracy – ebook
Renata Babińska-Górecka Krzysztof Wojciech Baran Maria Bosak-Sojka Antoni Dral Anna Dubowik Tomasz Duraj Aneta Giedrewicz-Niewińska Zbigniew Hajn Tadeusz Kuczyński Daniel E. Lach Monika Latos-Miłkowska Monika Lewandowicz-Machnikowska Teresa Liszcz Dariusz Makowski Kamila Naumowicz Magdalena Paluszkiewicz Jan Piątkowski Łukasz Pisarczyk Piotr Prusinowski Beata Rutkowska Artur Rycak Walerian Sanetra Dagmara Skupień Karolina Stopka Artur Tomanek Monika Tomaszewska Elżbieta Ura Wioletta Witoszko Mirosław Włodarczyk Jerzy Wratny Marcin Wujczyk Teresa Wyka
Tom XIV "Systemu prawa pracy" zawiera kompleksową prezentację rozwoju i historii f undamentalnych instytucji indywidualnego i zbiorowego prawa pracy. Umożliwia poznanie aksjologii, która legła u podstaw ich konstrukcji. Dotychczas na polskim rynku wydawniczym nie było pozycji, która tak szeroko i systemowo traktowała o tych zagadnieniach. -------------------------------------- W publikacji ...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: