b....
Liczba pozycji: 89
Myśli nowoczesnego endeka – audiobook
Rafał A. Ziemkiewicz
laczego endecja? Bo endecją obecnie się straszy. Mało, kto wie, co ten skrót oznacza i co się za nim w istocie kryje. Rafał A. Ziemkiewicz rozprawia się z obiegowymi „prawdami” i dowodzi, że Polska owszem, dla Polaków – ale wszystkich. Odwołując się do endeckiej szkoły myślenia, odrzuca ideały, które do naszych czasów już nie przystają. Piętnuje te, których trzeba się wstydzić i wreszcie na powrót...Data dostępności:
Data publikacji:
Jarmark – e-wydanie – 20/2024
Jarmark to tygodnik ogłoszeniowy ukazujący się od 1993 roku w każdy wtorek na terenie woj. śląskiego i woj. małopolskiego. Jarmark to co tydzień oferty firm i osób prywatnych w wielu kategoriach tematycznych.Data dostępności:
Data publikacji:
Jarmark – e-wydanie – 19/2024
Jarmark to tygodnik ogłoszeniowy ukazujący się od 1993 roku w każdy wtorek na terenie woj. śląskiego i woj. małopolskiego. Jarmark to co tydzień oferty firm i osób prywatnych w wielu kategoriach tematycznych.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak inwestować swoje pieniądze – audiobook
Brian Portnoy Joshua Brown
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi - najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwestowania pieniędzy. Tymczasem decyzje o sposobie oszczędzania i inwestowania pieniędzy są niezwykle ważne. Od...Data dostępności:
Data publikacji:
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II – audiobook
Karen Berman Joe Knight John Case
Sztuka poskramiania finansów. Bez zadęcia, bez pouczania i bez branżowego żargonu. Oto, jak powstało pierwsze wydanie tej praktycznej książki, dającej tym menedżerom i liderom, którzy nie mają na co dzień styczności z zagadnieniami finansowymi, możliwość nabrania pewności siebie w interpretacji danych liczbowych. Rozwinięcie inteligencji finansowej umożliwiło im zrozumienie procesów, w których biorą...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie przez wartości – audiobook
Kenneth Blanchard Michael O'Connor
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym...Data dostępności:
Data publikacji:
Głos Ojca Pio – e-wydanie – 3/2024
„Głos Ojca Pio” pismo o bogatym wnętrzu „Głos Ojca Pio” to magazyn religijny wykraczający poza wąskie ramy pisma niszowego, otwarty, poszukujący, głęboki i zarazem bliski życiu, formujący wiarę i zbliżający do tajemnicy Boga. Jednocześnie konsekwentnie rozwija swój profil pisma formacyjnego Grup Modlitwy Ojca Pio i skierowanego do osób zainteresowanych duchowością Świętego...Data dostępności:
Data publikacji:
Wasze Historie – e-wydanie – 9/2023
Wasze Historie to zbiór opowieści czytelniczek i czytelników magazynu i portalu Chcemy Być Rodzicami, którzy w poruszający sposób opisują swoje zmagania z niepłodnością. Każda historia zawiera komentarz eksperta - coacha płodności, psychologa lub lekarza. Cykl „Wasze Historie” jest publikowany raz na kwartał.Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook
Artur Jabłoński Marek Piasek
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji: