b....
Liczba pozycji: 112
Myśli nowoczesnego endeka – audiobook
Rafał A. Ziemkiewicz
laczego endecja? Bo endecją obecnie się straszy. Mało, kto wie, co ten skrót oznacza i co się za nim w istocie kryje. Rafał A. Ziemkiewicz rozprawia się z obiegowymi „prawdami” i dowodzi, że Polska owszem, dla Polaków – ale wszystkich. Odwołując się do endeckiej szkoły myślenia, odrzuca ideały, które do naszych czasów już nie przystają. Piętnuje te, których trzeba się wstydzić i wreszcie na powrót...Data dostępności:
Data publikacji:
Ludzie i wiara – e-wydanie – 5/2024
„Ludzie i Wiara” to miesięcznik skoncentrowany na wartościach religijnych i tradycyjnych. Pismo jest skierowane do czytelnika zaangażowanego w życie Kościoła Katolickiego. W magazynie czytelnicy znajdą historie osób znanych, jak i zwykłych ludzi, którzy opowiadają, jak Bóg wpływa na ich życie.Data dostępności:
Data publikacji:
Kwartalnik Biblijny – eprasa – 3/2020
Kwartalnik Biblijny jest poświęcony badaniom nad Biblią. W sposób merytoryczny oraz obiektywny przedstawia różne tematy związane z Biblią. Pismo przeznaczone dla każdego, kogo interesuje tematyka biblijna, religia czy pogłębianie wiary w Boga. Jest to jedyny tego typu kwartalnik wydawany na rynku polskim. Uważany przez niektórych, jako oficjalne pismo Ruchu Mesjańskiego w Polsce.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak inwestować swoje pieniądze – audiobook
Brian Portnoy Joshua Brown
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi - najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwestowania pieniędzy. Tymczasem decyzje o sposobie oszczędzania i inwestowania pieniędzy są niezwykle ważne. Od...Data dostępności:
Data publikacji:
99 ofiar Tytusa Mayera – ebook
Marcel Moss
Była prezenterka Julia Karpiel postanawia wskrzesić swoją karierę, publikując autoryzowaną biografię Tytusa Mayera - seryjnego mordercy zwanego „Bydlakiem z Chełma”. Dwadzieścia pięć lat wcześniej Mayer został skazany na dożywocie w związku z wyjątkowo brutalnym morderstwem dwóch osób, jednak niektórzy twierdzą, że rzeczywista liczba jego ofiar może sięgać nawet stu. Wkrótce Julia spotyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II – audiobook
Karen Berman Joe Knight John Case
Sztuka poskramiania finansów. Bez zadęcia, bez pouczania i bez branżowego żargonu. Oto, jak powstało pierwsze wydanie tej praktycznej książki, dającej tym menedżerom i liderom, którzy nie mają na co dzień styczności z zagadnieniami finansowymi, możliwość nabrania pewności siebie w interpretacji danych liczbowych. Rozwinięcie inteligencji finansowej umożliwiło im zrozumienie procesów, w których biorą...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie przez wartości – audiobook
Kenneth Blanchard Michael O'Connor
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym...Data dostępności:
Data publikacji:
Z pierwszej piłki – ebook
Remigiusz Mróz
Nim doszło do tragedii, Rewera Opole została okrzyknięta największym fenomenem polskiego futbolu. W efektowny sposób awansowała do najwyższej klasy rozgrywkowej, a potem rozbijała rywali jednego po drugim. Wszystko skończyło się, gdy trener i piętnastu piłkarzy zginęło w tragicznym wypadku. Teraz klub, pozbawiony większości kadry, znalazł się na skraju przepaści. Nowy szkoleniowiec jest zwalnianym...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook
Artur Jabłoński Marek Piasek
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji: