Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

autorytetu

Liczba pozycji: 3
  • Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu – audiobook

    Ewa Wilmanowicz  

    Ty - brand klasy premium Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre rezultaty, a dopiero one, osiągane przez pewien czas, składają się na osobistą reputację. Dzisiejszy świat pozorami stoi. Można mieć najlepsze wykształcenie, prestiżowy zawód, miliony...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Głos " Magazyn Chrześcijański" – eprasa

    Wojciech Gajewski   Włodzimierz Tasak   Paul Dewar   Ben Fizgerold   Urszula Matan   Agnieszka Onyszczuk   Janusz Szarzec   Adam Nawrocki   Alfred Palla  

    Dlaczego musimy zawalczyć o pokój w naszym życiu? Poruszamy ten temat z perspektywy osobistego życia, historii narodów i Kościoła. Ponadto odkrywamy gdzie leży biblijna góra Synaj, podejmujemy wątek budowania autorytetu w firmie, a zmęczony internetem mózg wysyłamy na detoks. Piszemy o docieraniu z przesłaniem ewangelii do młodego pokolenia, potrzebie duchowego ojcostwa i Bożym działaniu w Europie....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,90 zł 22,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing 5.0. Technologie Next Tech – ebook

    Philip Kotler   Hermawan Kartajaya   Iwan Setiawan  

    Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA