autorytetu
Liczba pozycji: 4
LUST: Kontroler biletów - opowiadanie erotyczne – audiobook
Andrea Hansen
Od rozwodu minęło sporo czasu i fascynacja młodym studentem nie wydaje się czymś niewłaściwym. Zwłaszcza gdy ma się pewność, że nigdy nic z tego nie będzie. Istnieją ściśle określone granice, jeśli chodzi o to, co może się wydarzyć. Jemu zawsze towarzyszą koledzy ze studiów, a ją chroni aura zdystansowanego autorytetu właściwa wykładowcom uniwersyteckim. Ale gdy pewnego wieczoru ona spotyka go w kinie,...Data dostępności:
Data publikacji:
LUST: Kontroler biletów - opowiadanie erotyczne – ebook
Andrea Hansen
Od rozwodu minęło sporo czasu i fascynacja młodym studentem nie wydaje się czymś niewłaściwym. Zwłaszcza gdy ma się pewność, że nigdy nic z tego nie będzie. Istnieją ściśle określone granice, jeśli chodzi o to, co może się wydarzyć. Jemu zawsze towarzyszą koledzy ze studiów, a ją chroni aura zdystansowanego autorytetu właściwa wykładowcom uniwersyteckim. Ale gdy pewnego wieczoru ona spotyka go w kinie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Ponadczasowe historie miłosne Barbary Cartland: Eksplozja miłości - Ponadczasowe historie miłosne Barbary Cartland 126 – ebook
Barbara Cartland
Marie- Rachel, nazywana przez swoja siostrę Zaza, oraz Rachel są siostrami, które prowadzą dość monotonne życie na dworze swojego wymagającego i dystyngowanego ojca w księstwie Melhausen. Zaza stale pilnowana jest przez surową i oschłą hrabinę Gglucksburg. Jedyną rozrywką przynoszącą radość młodej księżniczce są lekcje muzyki z profesorem Durmontem, który nie tylko uczy młodą pannę grać, ale również...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing 5.0. Technologie Next Tech – ebook
Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setiawan
Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...Data dostępności:
Data publikacji: