auto
Liczba pozycji: 5
To, co ważne – audiobook
Weronika Żymełka
Czasem potrzeba tylko chwili, by odkryć, że to, co ważne, jest na wyciągnięcie ręki. W życiu trzydziestoletniej Karoliny nie brakuje trudnych momentów. W jej pamięci wciąż powraca widmo traumatycznych wydarzeń sprzed lat, a codzienność przytłacza mnóstwem drobnych zmartwień i problemów, którym stara się jednak dzielnie stawiać czoła. Pomagają jej w tym trzy najważniejsze dla niej osoby: córka Emilka,...Data dostępności:
Data publikacji:
Powiedziała M – audiobook
Dorota Rodzim
Ona jedna, ich dwóch i... przepowiednia, która zmieni wszystko. Czy można kochać mimo zła, jakie wyrządziła druga osoba? Czy można przestać kochać „na zawołanie"? W życiu Ady Jaroszyńskiej od zawsze liczy się tylko jeden mężczyzna: Michał. Kiedy on w końcu odwzajemnia jej uczucie, wydaje się, że to początek bajki. Zaczyna się wspólne organizowanie życia – młodzi rzucają się w wir pracy, by się dorobić...Data dostępności:
Data publikacji:
Prymityw. Epopeja narodowa – audiobook
Marcin Kołodziejczyk
Na mi ł o ść bosk ą , nie chcesz czyta ć tej powie ś ci! Jeżeli jesteś w drodze do dyskontu. Albo do modnej galerii. Jeżeli pijesz piwo do biesiadnej tv. Albo wino przy muzyce klasycznej. Jeżeli nie starcza ci do pierwszego. Albo kupujesz nowe auto. Jeżeli jesteś prawdziwym Polakiem albo polactwem pogardzasz. Nie czuj się bezpieczny. I trzymaj się z dala od tej książki. Zaraza....Data dostępności:
Data publikacji:
Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa – audiobook
Piotr Wyrębowski
Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa. Piotr Wyrębowski w branży od 2013 roku, sprzedał 130 mieszkań. Jego specjalizacją są kawalerki – produkt dla inwestora pasywnego. Pasjonat dawnej architektury i wszystkiego, co zabytkowe. Współwłaściciel 1500-metrowej kamienicy. ZACZYNAŁ OD ZERA, czyli z brakiem znajomości rynku, brakiem kontaktów, brakiem wsparcia ze strony...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: