auto
Liczba pozycji: 5
Koszty w firmie. Fiskus łagodnieje – ebook
Infor Biznes
"Koszty w firmie Fiskus łagodnieje Łatwiej odliczyć wydatki osobiste Przybywa interpretacji po myśli przedsiębiorców W styczniu 2016 r. minister finansów zmienił interpretację dyrektora Izby Skarbowej w Łodzi z 23 września 2015 r., który twierdził, że radca prawny nie może zaliczyć do kosztów działalności studiów doktoranckich. Zmiana tej interpretacji to dopiero pierwszy krok w dobrą stronę. Warto...Data dostępności:
Data publikacji:
Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3 – ebook
Eun Jung Park
KONSTRUUJ I PROGRAMUJ INTERAKTYWNE ROBOTY Z LEGO MINDSTORMS EV3 Poznajemy LEGO Mindstorms EV3 to doskonały podręcznik dla ambitnych miłośników robotyki i entuzjastów LEGO korzystających z potęgi zestawu konstrukcyjnego i oprogramowania LEGO MINDSTORMS EV3. Wypełniona praktycznymi przykładami konstruowania i programowania robotów książka zaczyna się od podstaw, pomaga poznać sposoby używania różnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Żal po napletku – ebook
Shalom Auslander
„Wszystko zaczęło się od dwóch kabanosów” – tak Shalom Auslander otwiera historię swojego upadku, tudzież wyzwolenia od ultraortodoksyjnej żydowskiej wspólnoty, w której się wychował w amerykańskim miasteczku Monsey, nieopodal Nowego Jorku. Żal po napletku to pełna złości, tonowana jednak satyrycznym talentem autora opowieść o wylogowaniu się z rodziny (i szerzej: narodu) oraz próbie wyleczenia się...Data dostępności:
Data publikacji:
Niech żyje słabość – ebook
Marcin Jakimowicz
Autor kultowej książki "Radykalni", redaktor najbardziej popularnego tygodnika w Polsce opowiada o doświadczeniu Boga w swoim życiu. Boga Wszechmocnego, który przychodzi przez słabość, kruchość, kryzys. Który tęskni za nami, ale nikomu się nie narzuca. Boga, na którego miłość nie trzeba i nie można w jakikolwiek sposób zasłużyć, a jedynym sposobem, by go naprawdę spotkać jest zgoda na własną bezradność...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: