artura
Liczba pozycji: 5
Krytyka Polityczna nr 40-41. Instytucja krytyczna – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Najnowszy, 40-41 numer Krytyki Politycznej to efekt dłuższej pracy kilku osób: Oleksija Radynskiego, Pauli Strugińskiej, Zofii Waślickiej, Artura Żmijewskiego i członków grupy Winter Holiday Camp. Publikujemy w nim rozmowy z pracownikami instytucji kultury – głównie z ich dyrektorami – od galerii sztuki współczesnej po muzeum historyczne. Chcemy dowiedzieć się od nich, czym te instytucje są, jak chcą...Data dostępności:
Data publikacji:
Krytyka Polityczna nr 34. Wydanie Specjalne: co dalej z niemiecką Europą – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Europa znalazła się na rozdrożu. Niestety nikt nie ma pomysłu, co z tym fantem począć. Ta tyleż przenikliwa, ile przygnębiająca diagnoza, którą najpełniej wykłada w specjalnym wydaniu „Krytyki Politycznej” niemiecki socjolog Wolfgang Streeck, pozostawia mało miejsca na optymizm. Nie skłaniają do niego również pojawiające się co jakiś czas pomysły na ratowanie sytuacji. Czy nasze problemy rozwiążą...Data dostępności:
Data publikacji:
Ale historia… Jak zdobyłeś koronę, Bolesławie Chrobry? – audiobook
Grażyna Bąkiewicz
Cześć, jestem Ela. Mam dwanaście lat i uwielbiam dbać o wygląd i spędzać czas z przyjaciółkami. Niestety ostatnio nie dogadujemy się tak dobrze, jak kiedyś. Hela i Mela uważają, że marzenia o księciu z bajki są bez sensu, a chłopcy z naszej klasy też są całkiem w porządku. Zupełnie się z nimi nie zgadzam i nie zamierzam rezygnować z marzeń… Grupka nastolatków przenosi się w czasy Bolesława Chrobrego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Umówmy się na Polskę – audiobook
Maciej Kisilowski
Czas na nową umowę Polek i Polaków! Jak nigdy wcześniej Polska potrzebuje nowej umowy społecznej – jasnych ustrojowych reguł gry, na które zgodzą się obywatelki i obywatele reprezentujący główne nurty polityczne. Grupa 28 ekspertów i ekspertek będących wyrazicielami poglądów od lewicy i liberałów po konserwatywną prawicę przedstawia propozycję demokratycznych zasad funkcjonowania państwa, sformułowanych...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: