anna j
Liczba pozycji: 126
Miś Tami i marchewkowa przygoda – audiobook
Anna Setlak
Audiobook Miś Tami i marchewkowa przygoda to zabawna, edukacyjna i pełna przygód książka z rymami na temat zdrowego odżywiania oraz korzyści, jakie niesie ze sobą jedzenie warzyw. Jest to obowiązkowa lektura dla wszystkich przedszkolaków i upartych niejadków. Za złotymi polami, za srebrnymi rzekami mieszka Miś Tami, ekspert do spraw warzyw i owoców oraz dobry przyjaciel dzieci z „Przedszkola...Data dostępności:
Data publikacji:
Miś Tami i selerowa planeta – audiobook
Anna Setlak
Audiobook Miś Tami i selerowa planeta to zabawna, edukacyjna i pełna przygód książka z rymami na temat zdrowego odżywiania oraz korzyści, jakie niesie ze sobą jedzenie warzyw. Jest to obowiązkowa lektura dla wszystkich przedszkolaków i upartych niejadków. Miś Tami rozpoczyna swój dzień od kilku porannych ćwiczeń na świeżym powietrzu, aby tuż po nich udać się na pyszne i zdrowe śniadanie do swojej...Data dostępności:
Data publikacji:
Miś Tami i pomidorowa zagadka – audiobook
Anna Setlak
Audiobook Miś Tami i pomidorowa zagadka to zabawna, edukacyjna i pełna przygód książka z rymami na temat zdrowego odżywiania oraz korzyści, jakie niesie ze sobą jedzenie warzyw. Jest to obowiązkowa lektura dla wszystkich przedszkolaków i upartych niejadków. Miś Tami jest znanym i lubianym na całym świecie ekspertem do spraw warzyw i owoców. Tym razem do drzwi Misia puka listonosz, lis Leonard, który...Data dostępności:
Data publikacji:
Lekcja francuskiego – audiobook
P.J. Howard Natalie Renard
Halvor Gastrell, mimo młodego wieku, osiągnęła naprawdę wiele. Miliony obserwatorów w mediach społecznościowych, kampanie reklamowe i szeroko otwarte drzwi do międzynarodowej kariery. Radość z sukcesów przysłaniają jedynie wygórowane oczekiwania rodziców i… powrót do San Francisco jej siostry, Harper. Wkrótce okazuje się, że łączy je więcej, niż mogłyby podejrzewać, w tym podobny gust, jeśli...Data dostępności:
Data publikacji:
Sukcesy samouków - Królowie wielkiego biznesu – audiobook
Andrzej Moszczyński
Każdy z nas jest niepowtarzalny i wyjątkowy. Wszyscy rodzimy się z naturalną ciekawością świata, pragnieniem odkrywania, poznawania i tworzenia. Jak to się dzieje, że ta wyjątkowość, kreatywność, radość i swoboda ekspresji zatracają się gdzieś podczas dorastania i przypadającej na ten czas edukacji szkolnej? Czy powszechne systemy edukacji oparte na oświeceniowym przekonaniu, że wszyscy przychodzimy...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: